Kay a spus că „părinții conservatori” sunt principala lui îngrijorare atunci când profesorii încep „discuții despre combaterea rasismului sau homofobiei și transfobiei la copii.”
Profesorul
unei școli publice din Philadelphia este curios cum se vor descurca educatorii
cu „părinții conservatori” care ascultă orele virtuale, potrivit unei
amenințări de pe Twitter.
Potrivit
unui raport al Daily Wire, Matthew Kay, care predă engleză la Science
Leadership Academy a spus pe platforma de social media că este îngrijorat în
legătură cu „răul” pe care „părinții elicopter” îl pot cauza dacă ascultă pe
furiș lecții pe subiecte de tipul genului și sexualității.
„Deci,
în această toamnă, discuțiile de la orele virtuale vor avea mulți potențiali
spectatori – părinți, frați etc. – în aceeași cameră. Nu vom fi niciodată
siguri cine trage cu urechea la discurs. Ce legătură are aceasta cu munca
noastră pentru egalitate/incluziune?” A postat Kay. „Cât de mult au depins
elevii de barierele de securitate ale sălilor de clasă fizice pentru a încuraja
vulnerabilitate? Câți dintre noi am instalat versiuni ale faptului că ceea ce
se întâmplă aici rămâne aici pentru a ajuta?”
În
timp ce Kay a aprobat că „pagubele pot veni și din stânga”, el a notat că
„părinții conservatori” sunt principala lui îngrijorare când profesorii încep
„discuții pentru a destabiliza rasismul sau homofobia și transfobia unui
copil.”
„În
timp ce conversațiile despre cursă sunt în timonerie și rămân o preocupare în
acest mediu fără pereți – mă intrigă cel mai mult pagubele pe care părinții
elicopter/plug de zăpadă le pot face în conversațiile despre sex/sexualitate,”
a postat el. „Și, în timp ce părinții conservatori sunt principala mea
îngrijorare - știu că problemele pot veni și din stânga. Dacă ne angajăm în
munca dezordonată de destabilizare a rasismului sau homofobiei unui copil – cât
de mult ne dorim să se adune părinții colegilor de clasă?”
Kay
și-a făcut contul privat de la amenințare. Nu a răspuns imediat cererii FOX
News de a comenta.
Comentariile
vin odată cu încercarea școlilor de a afla cea mai bună metodă de predare
pentru anul școlar care urmează.
Sectorul
Școlar al Philadelphiei a anunțat luna trecută că școlile vor începe anul
acesta cu toți elevii învățând la distanță pentru primul semestru care se
încheie pe 17 noiembrie. Elevii vor trece apoi la modul de învățare hibrid,
care include o combinare a învățatului în persoană și digital „cât timp
îndrumările de la Departamentul de Sănătate Publică din Philadelphia și alți
indicatori susțin că este în siguranță să se facă așa.”
„Dacă
ne uităm înainte, ne apropiem de un an școlar care va arăta complet diferit.
Știm că în Philadelphia și în împrejurimi condițiile date de COVID-19 vor
continua să evolueze. Aceasta înseamnă că îndrumările pe care trebuie să le
urmăm sunt cele date de autoritățile locale, statale și federale, care vor
evolua de asemenea – uneori foarte rapid. Aceasta este noua noastră realitate.
Trebuie să fim pregătiți cu toții pentru ea”, a spus într-o declarație
administratorul sectorului școlar. „Avem responsabilitatea fundamentală să ne
educăm elevii în mod continuu pe parcursul anului școlar, și suntem hotărâți să
o facem în siguranță, cu precauție și cu imparțialitate și adevăruri care ne
ghidează în luarea deciziilor.”
La
începutul acestei săptămâni, un liceu din județul Paulding, Georgia, a raportat
mai multe cazuri de coronavirus după ce o poză virală a circulat pe social
media în care se vedea un hol plin cu elevi, deoarece orele de curs s-au
desfășurat în mod fizic săptămâna trecută.
Potrivit
unui raport făcut de FOX5 Atlanta, directorul Liceului North Paulding, Gabe
Carmona a alertat părinții despre faptul că minim 6 elevi și trei membri ai
administrației care au fost la școală săptămâna trecută au fost testați pozitiv
pentru coronavirus.
În
acest timp, o altă școală din județul Cobb, Georgia, a spus că va continua
orele exclusiv online după ce Departamentul de Sănătate din Georgia a alertat
aproximativ 100 de cazuri potențiale, potrivit unui raport al WSB-TV.
Un nou
raport publicat vineri de US Centers for Disease Control and Prevention a găsit
copii sub vârsta de 18 ani sub „risc de COVID-19 sever”.
Din
data de 1 martie până în 25 iulie, 576 de copii au fost raportați ca fiind
spitalizați cu COVID-19. Rata de spitalizare asociată COVID-19 în rândul
copiilor în perioada aceasta a fost de 8 la 100 000 și cea mai mare a fost în
rândul copiilor sub 2 ani, la 224,8 la 100 000.
Între timp,
procentele au fost „substanțial mai mici” la copii între vârstele de doi și
patru ani la 4.2 și vârstele de cinci și 17 la 6.4. sugarii sub vârsta de 3
luni au reprezentat 188% dintre toți copiii spitalizați.
Media
de vârstă a pacienților a fost de 8 ani, și 292, sau 50.7% dintre cazurile
raportate au fost masculine.
Printre
526, sau 91,3 %, dintre copiii pentru care au fost raportate informații despre
rasă și etnie, 241 (45,8% erau hispanici), 156 (29,7%) negri, 74 (14,1%) erau
albi, 24 (4,6% ) nu erau hispanici asiatici sau din insulele pacificului, iar
patru (0,8%) erau non-hispanici indieni americani/nativi din Alaska.
Copiii hispanici și negri erau aproape de 8 ori, respectiv de 5 ori mai mulți decât cei albi. În plus, din 222, sau 38,5%, dintre cei 576 de copii cu informații despre afecțiunile medicale subadiacente, 94 sau 42,3% au avut una sau mai multe afecțiuni.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.