După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 24 martie 2020

Apel la rugăciune pentru pastorul Viorel Candrianu!

Azi- Marti – 24 martie 2020 ora 16:15…
Am primit un  telefon de la fratele Leon Muresan care ma intreba daca stiu ceva de starea de sanatate a fratele Viorel Candreanu.
Am sunat imediat pe fratele Viorel Candreanu…
Mi-a raspuns… Avea  o voce slabita, de om in suferinta…
Sunt la Spitalul de boli infectioase Suceava. Vreau sa fac testul la Covid 19, nu este nici un test disponibil in spital. Ma simt foarte rau.. 
Am schimbat repede cateva propozitii scurte…
RUGATI-VA PENTRU MINE… – mi-a spus..
-Imi permiteti sa pun acest apel si pe blogul meu?- l-am intrebat…
-DA, TE ROG SA-L PUI…
-Multa sanatate si Domnul sa va binecuvanteze… – au fost cuvintele cu care am incheiat convorbirea noastra.
Fratilor, sa ne smerim si sa rugam pe DOMNUL SA AIBA MILA DE NOI, DE FAMILIILE NOASTRE, DE SUCEAVA, DE ROMANIA  SI DE LUMEA INTREAGA…
Probabil ati citit in presa despre CATASTROFA care a dat peste personalul medical al spitalului din Suceava. Cand ei sunt bolnavi, CINE SA TE TRATEZE????
DOMNUL LE STIE PE TOATE! SANATATEA E IN MANA LUI!

DOMNUL SA DEA SANATATE TUTUROR CADRELOR MEDICALE DIN SPITALUL DIN SUCEAVA CARE TREC PRIN URGIA ACEASTA! 
DOMNUL SA OCROTEASCA TOTI MEDICII DIN TARA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.