După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

sâmbătă, 7 decembrie 2019

Numit „Billy Graham” al secolului XXI, evanghelistul Reinhard Bonnke astăzi a plecat acasă la Domnul!

Pentru mine acest om al lui Dumnezeu a fost cel mai mare model de evanghelist. Predicile și modul lui de viață mi-au fost o mare încurajare și sursă de inspirație!

Când am ajuns în anul I la Institutul Teologic Penticostal din București în anul 2005 unii mi-au spus că îl copiez pe Bonnke. Atunci am auzit prima dată despre el și după ce i-am ascultat prima predică am spus: „Defapt, eu și cu el predicăm la fel!”

În vara lui 2006 l-am văzut prima dată în carne și oase în Timișoara pe stadionul Dan Paltinisan unde au fost prezenți peste 25.000 de oameni. A fost cel mai mare eveniment creștin la care am participat vreodată în România. Atunci, pentru că făceam parte din staff, s-a rugat pentru mine și a rostit o profeție. I-am dat un mic cadou: un borcan cu miere de albine, chiar din stupina proprie. Pentru mine a fost o mare onoare să am acea întâlnire cu el.
La începutul lui octombrie, în biserica Times Square din New York, am întâlnit un evanghelist german în vârstă de 84 de ani care mi-a spus: ,,Cunosc bine familia Bonnke. Reinhard, înainte de finalul acestui an, va muri!” Am fost marcat de ce mi-a zis și astăzi am văzut vestea despre Reinhard pe pagina Facebook CfaN.

Bonnke va rămâne ca o mare emblemă a penticostalismului secolului XXI. Viziunea lui a fost ca Africa să fie spalată în sângele lui Isus.

Într-o zi, mărturisește el, pe când slujea ca misionar în Lesotho avea o problemă financiară și în timp ce mergea pe stradă Duhul Sfânt i-a spus: ,,Bonnke, vreau să îți dau 1.000.000$ pentru misiune! El s-a oprit în loc și cât a putut de tare a strigat: Dumnezeule, nu vreau un milion de dolari pentru misiune, vreau 1.000.000 DE SUFLETE PENTRU TINE!”


A refuzat Milionul de Dolari pentru Milionul de Suflete! În 2001 Dumnezeu i-a dat peste 1 MILION de suflete la cruciada de evanghelizare din Lagos, Nigeria. Prin misiunea pe care a făcut-o, a condus la HRISTOS peste 78 De MILIOANE de suflete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.