După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 1 decembrie 2019

Dorin Pele 🔴 Black Friday


De cand sunt in America nu am fost atras de “Black Friday”. Poate de ce ce vedeam oamenii asa disperati, poate ca de ce se numeste “Black”…Nu pentru ca am ceva neaparat  cu culoarea neagra sau ca mi-ar fi frica de intunericul negru, ci pur si simplu am avut o retinere. Nu stiu exact dar nu fost curiosul instant. Abia mai tarziu am inceput sa studiez fenomenul si mi-am dat seama ca instictele mele ma avertizasera corect. Ce cred eu despre “Black Friday”?

1. Pierdere de vreme. Timpul e pretios si este foarte important cum il petrec. Sunt multe alte lucruri mult mai importante. Oricum, nu ma vad nicidecum stand ore in sir cu noaptea in cap la inghesuiala… pentru ce?
“Răscumpărați vremea, pentru că zilele sunt rele. De aceea, nu fiți nesăbuiți, ci înțelegeți care este voia Domnului.” Efeseni 5:16-17

2. Semn al disperarii. Isus nu a fost disperat niciodata, nici  eu nu vreau sa fiu. Punct!
“Încredințează-ți soarta în mâna Domnului, încrede-te în El, și El va lucra,” Psalmii 37:5

3. Falsa perceptie ca numai la Bkack Friday pot sa gasesc preturi bune. Intodeauna vor mai fi oferte bune. Ocaziile vor veni mai ales daca esti deprins sa depinzi de Domnul chiar si in lucrurile mici.

4. Se practica manipularea comerciala. Te poti alege cu un produs pe care nu il doresti sau cu ceva ce nu corespunde cu prezentarea din reclama. Apoi si asa multe dintre astea sunt lepadaturi sau ceva ce nu se poate vinde de obicei. Oricum, pentru mine reclamele comerciale sunt adeseori ca niste profetii. Ca sa ma asigur ca nu sunt false, mai ales ca sunt prea putine care sa fie reale, iau in considerare ce zice Scriptura: “Nu disprețuiți prorociile. Ci cercetați toate lucrurile și păstrați ce este bun. Feriți-vă de orice se pare rău.” 1 Tesaloniceni 5:20-22

5. Promoveaza mania de a cumpara. Tinde sa devina o problema si pentru crestinii evanghelici. Nu stiu exact cati se sesizeaza. Tot la Scriptura gasesc raspunsul :
“Să nu fiți iubitori de bani. Mulțumiți-vă cu ce aveți, căci El însuși a zis: „Nicidecum n-am să te las, cu niciun chip nu te voi părăsi.” Evrei 13:5

6.Nu imi place numele…black, adica negru. O fi culoarea in care notele contabile reflecta profitul facut de firme dar pentru mine nu este un profit sa merg ci mai degraba este un profit sa nu merg. Am numai de castigat.

Deci, mai bine la partasie cu Domnul sau cu familia sau cu prietenii la o masa rotunda. Mai bine o zi de odihna sau pt altii de lucru. Pentru mine e White Friday, o zi a curatirii, a sfintirii, a partasiei, o zi a pacii si linistii.

Dorin Pele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.