După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 22 octombrie 2019

Peter Costea 🔴 Prezidențiale – detalii


În vară v-am spus că vă voi da recomandarea mea la prezidențiale cu două săptămâni înaintea alegerilor. O voi face. Unii dintre voi ați comentat des privind subiectul acesta, dar vă rog din nou să aveți răbdare. În privat unii mă întrebați privind diverși candidați. Vă răspund cu ceea ce știu.

Radu Moraru: i-am scris în prima zi după ce și-a anunțat candidatura. Nu mi-a răspuns. Aș fi dorit să mă întâlnesc cu el personal să discutăm candidatura lui, să-i cunosc pozițiile valorice și agenda vis a vis de mișcarea pro-familie și pro-viață din România. Iar apoi să vă informez. Din nefericire, nu am reușit. Cunosc, însă, îndeaproape pe unii membri ai familiei lui, pe care îi apreciez și respect foarte mult pentru că sunt dedicați valorilor morale.

Dl Cumpănaș: nu îl cunosc, nu am comunicat niciodată cu el. Nu îl pot recomanda.

Partidul Mișcarea Populară. Despre acest subiect am scris în vară. Atât timp cât dl Băsescu rămâne influent în PMP, îmi rețin recomandările din pricina neseriozității dânsului privind valorile morale. În vară recomanda, serios ori nu, legalizarea prostituției în România. Astfel de afirmații nu sunt potrivite pentru o persoană atât de influentă în politica României, așa cum este el.

Despre dl Paleologu am scris deja.

Am avut, de asemenea, o conversație telefonică cu unul dintre liderii PMP în septembrie. Din nefericire, nu am putut să ne vedem. Mi-aș fi dorit, la fel ca și în cazul dlui Moraru, să cunosc pozițiile privind valorile ale PMP, cât și agenda PMP pentru promovarea lor, iar apoi să vă informez.


Important: vă scriu aceste rânduri pentru că mi le-ați solicitat, unii cu multă nerăbdare. Subiectul alegerilor și al simpatiilor politice e unul sensibil, iar comentariile mele nu sunt desemnate să vă ofenseze, ci doar să vă răspundă întrebărilor și să vă faciliteze selecția candidatului.

Peter Costea 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.