După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 4 aprilie 2019

Lugojeanul.ro: Cea mai mare colecţie de Biblii din România poate fi văzută la Timişoara. Cărţile aparţin pastorului lugojean Ionel Tuţac

Asociația „Renașterea Familiei”, în colaborare cu Consiliul Județean Timiș și cu Mitropolia Banatului, a inaugurat marți, 2 aprilie, la Bastionul Theresia din Timişoara, expoziţia “Muzeul Bibliei”.

Pastorul timişorean Ionel Tuţac este posesorul celei mai mari colecţii de Biblii din România. Impresionanta colecţie numără peste 800 de Biblii, din perioade istorice diferite, de toate mărimile şi toate limbile din lume, de la cea a zuluşilor din Africa de Sud, până la cele în japoneză, arabă sau coreană. Ionel Tuţac a început să colecţioneze Bibliile în 1999, după o vizită făcută la Societatea Biblică din New York, acolo unde sunt expuse peste 43.000 de exemplare diferite.
„Am avut ocazia să văd foarte multe exemplare ale Sfintelor Scripturi. Inclusiv o Biblie tipărită de Guttenberg. În urma acelei vizite, am primit din partea unui timişorean, numele lui este Petru Popovici, are acum peste o sută de ani, două Biblii: Biblia de la 1874 şi apoi cea mai mică biblie la vremea de atunci. Omul acesta, mare iubitor de Scripturi, mi-a spus să iau aceste două exemplare, să le duc în România şi să le spun românilor că Biblia nu trebuie să fie o piesă de muzeu. Am început apoi să colecţionez Biblii, am cumpărat, am primit, pasiunea aceasta a crescut, iar Dumnezeu mi-a dat ocazia să merg la Muzeul Cărţii de la Ierusalim, am văzut muzeele Bibliei de la Amsterdam şi Londra, iar în 2017 a descoperit Muzeul Bibliei de la Washington”, a declarat Ionel Tuţac.
Continuarea pe www.lugojeanul.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.