După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 6 martie 2019

Am crezut că pot fi creștin și constituționalist la Școala de Drept Yale. M-am înșelat

Te-ai gândi că poate cea mai importantă școală de drept din Statele Unite ar trebui să fie mai presus de celelalte. Dar este, de fapt, un mediu de ostilitate intensă față de creștini și constituționaliști
Într-o seară de Duminică, recent, în New Haven, Connecticut, un preot aflat în vizită a predicat despre importanța iubirii creștine. A citit din Luca 6:27: „Dar Eu vă spun vouă, care Mă ascultaţi: Iubiţi pe vrăjmaşii voştri, faceţi bine celor ce vă urăsc, binecuvântaţi pe cei ce vă blestemă, rugaţi-vă pentru cei ce se poartă rău cu voi. Dacă te bate cineva peste o falcă, întoarce-i şi pe cealaltă”.
Într-o epocă a tribalismului politic și a mediei sociale, preotul ne-a reamintit că este foarte tentant să cedezi ispitei de a da replica vrăjmașilor tăi. Dar datoria unui creștin este să se abțină de la acea ispită, să se roage pentru vrăjmașii lui și în cele din urmă, să încerce să ierte.
Ca un catolic stereotip, eu nu citez de fel din Scriptură, dar acele cuvinte au rezonat în interiorul meu în acea seară, pentru că au venit la momentul potrivit. Sunt student în al treilea an la Școala de Drept Yale. Înainte de școala de drept am urmat Academia Navală, Universitatea din Cambridge și am fost în Marină. De asemenea, fac parte din Societatea Federalistă de la Yale.
Mai devreme în acea Duminică, împreună cu prietenii mei am trimis un email la nivelul școlii prin care anunțam vizita unui vorbitor în cursul săptămânii următoare. Un avocat de la Alliance Defending Freedom (ADF), grupul juridic creștin care a câștigat numeroase cazuri pe tema Primului Amendament la Curtea Supremă, care urma să abordeze cazul cofetarului Jack Phillips, Masterpiece Cakeshop v. Colorado Civil Rights Commission.
Având în vedere că ADF a fost etichetat ca grup de ură de către Southern Poverty Law Center, ne așteptam la ceva controverse. Dar ce am primit a fost chiar și peste standardele Yale.
O mare ură împotriva avocaților creștini
Continuarea pe www.tribuna.us

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.