Este evident pentru orice cunoscător in materie ca ideologia LGBT fundamenteaza aceasta strategie. Ni se va impune in curând tuturor, parinti, educatori, profesori, medici, psihologi, preoți, funcționari, sa eliminam din vocabular “domnișoara”, “domnișor”, “”fetița/fata”, “băiat/băiețel”, “sora”, “frate”. Instituțiile, companiile publice si private vor fi obligate sa creeze toalete unisex.
Parintii care se confrunta cu probleme sociale si economice vor fi obligați sa participe la programe de educație /formare parentala. In schimb, parintii care au bani, case, mașini si alte bunuri, consumatori de alcool si droguri, autori de abuzuri fizice/emoționale/sexuale, cu tulburări de comportament sau emoționale, nu vor avea nevoie de astfel de programe. Ei au bani si funcție si putere si asta garanteaza calitatea modelului parental. Asa rezulta.
Lecturând materialul am sesizat ca cei bogați sunt prezumați ca nu au nevoie de educație parentala, in schimb cei săraci si cu mulții copii, da. Evident ca este ideologie. Cu implicații financiare. Sa nu va închipuiți ca cei săraci sunt putini si cei bogați sunt multi. Deci, se va înființa o adevarata divizie prin minister, remunerați din banii noștri, ai celor care muncim si ne plătim taxele. In ceea ce ii privește pe profesorii de anatomie, cred ca vor trebui sa regândească lecția privind identitatea sexuala, care, dupa cum stim, este data de ADN: cromozomii XX sau XY. Nu exista alta.
Problemele pe care le ridica implementarea acestei strategii:
- statul intra cu forța legii in familie si iti impune sa-ti schimbi modelul parental pentru ca, cel tradițional, e periculos; adică viata de familie e controlată si modelată de stat;
- libertatea religioasă si libertatea de exprimare urmează sa fie îngrădite, ca o consecință a aplicării acestei strategii;
- Se creează cadrul legal pentru schimbarea paradigmei sexualității la copii: disforia de gen,care este o tulburare mentală gravă, va fi tratată ca o orientare sexuala normala a copilului, ce va trebui susținută de familie si societate; copiii care suferă de o astfel de tulburare au mare nevoie de ajutorul medicilor si psihologilor, nu de încurajare in tranzitia spre un alt sex; desigur, adevarul asta nu se mentioneaza in strategie;
- Probabil ca in viitor se va introduce o noua rubrica in registrele de naștere, “genul neutru”.
Ma întreb de ce tace Coaliția pentru familie, care lupta pentru familia tradiționala, acum criticata si desființată de guvernul PSD-ALDE? De ce nu isi propune sa facă miting impotriva guvernului pentru aceasta strategie care este o amenințare pentru familia tradiționala si pentru valorile creștine? De ce nu se discuta in mass-media despre pericolele aceastei strategii? Postarea mea se dorește a fi un semnal de alarma pentru cei care credem in valorile creștine pe care se fundamentează familia.
Mai jos găsiți cateva extrase din celebra “Strategia naționala de educație parentala 2018-2025”, propusă de Ministerul Educației, Guvernul PSD-ALDE (o găsiți pe site-ul MEN):
“Deseori, noile ideologii promovate în special în domeniul protecţiei copilului întâlnesc mentalităţi conservatoare, un sistem de valori ale familiilor ce trebuie regândit în contextul unor informații noi cu privire la nevoile de dezvoltare ale copiilor. De aceea, familia din societatea actuală are nevoie din ce în ce mai mult de un sprijin extern pentru a se adapta acestor cerinţe, în condiţiile în care părinţii reclamă fie o incapacitate de gestionare a relaţiilor cu proprii copii, fie rămân ataşaţi valorilor care sau transmis tradiţional şi pe care le consideră ca fundamentând modele valide de relaţionare intrafamilială. Această din urmă atitudine, care în domeniul educaţiei parentale reprezintă şi o formă de manifestare a reticenţei părinţilor în ceea ce priveşte participarea la cursuri de educaţie parentală, este prezentă uneori şi în discursul profesioniştilor, care idealizează familia tradiţională, pe care o consideră drept o formă perfectă de organizare. “
“A susţine părinţii în interesul superior al copilului înseamnă a crea o nouă cultură familială, bazată pe dialog, cunoaştere şi participare, pe de o parte, şi a facilita cooperarea între profesionişti, părinţi şi autorităţi publice, care contribuie la educaţia şi dezvoltarea copilului, pe de altă parte. “
“Studiile recente ilustrează nevoia unei abordări diferențiate în funcție de capitalul educațional al părinților. Pentru părinții cu un nivel ridicat de educație și care sunt motivați să își dezvolte competențele parentale, informarea prin intermediul broșurilor sau a altor suporturi prin care se oferă informații scrise are rezultate în ceea ce privește modificările comportamentelor părinților față de copii și exersarea unor abilități parentale pozitive; în schimb, pentru părinții cu un nivel de educație mai scăzut, cu un model parental deficitar, care se confruntă cu probleme sociale și economice, este necesară o intervenție mai profundă: auto-ghidarea nu este suficient de eficientă.Participarea la programe de educație parentală a părinților are efecte pozitive asupra reducerii stressului parental și îmbunătățirii competențelor parentale.Utilizarea unei abordări interactive în cadrul programelor de educație parentală s- a dovedit a avea efecte benefice asupra consolidării noilor practici parentale.“
“Necesitatea unui sistem de educaţie parentală, centrat nu numai pe educaţia copilului, ci şi pe îngrijirea şi protecţia acestuia, pe stimularea interesului pentru o nouă cultură familială şi pe ideea de incluziune socială, deschis tuturor, inclusiv tinerilor, ca viitori potenţiali părinţi. Mai mult decât atât, sistemul de educație parentală trebuie să vină în sprijinul dezvoltării unor principii esențiale ce vizează promovarea drepturilor omului, respectul pentru diversitate și încurajarea activă a egalității de gen.“
“Principiul egalității de șanse între femei și bărbați și promovării diversității. Dezvoltarea unui sistem de educaţie parentală trebuie să integreze în mod activ principiul egalității de șanse între femei și bărbați, promovând o implicare crescută a bărbaților în programele de educație parentală. In acest sens, conținuturile programelor de educație parentală trebuie elaborate în vederea promovării unei implicări egale a femeilor și bărbaților în creșterea și îngrijirea copiilor și încurajării concilierii între viața privată și cea profesională. Mai mult decât atât, stilurile parentale trebuie revizuite din perspectiva relaționării cu copii și înlăturării stereotipiilor de gen, care influențează traseele de viață diferite ale fetelor și băieților, în acord cu legislaţia naţională anti-discriminare şi cu standardele Naţiunilor Unite şi ale Comisiei Europene în acest domeniu.“
Avocat Lavinia Tec
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.