După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 5 mai 2016

✉ Scrisoare misionară: Zsolt Nagy, Peru

Iubiții mei,
               
   În ultimele câteva zile sunt prins cu pregătirile pentru plecare, dar aș dori să profit din nou de faptul că am un pic de timp liber pentru a vă scrie căteva rânduri. Probabil pentru ceva timp acest e-mail va fi ultimul pe care îl scriu din România. Timpul trece foarte repede și iată că în mai puțin de o săptămână urmează să plec din nou din țară și să mă întorc în Peru. Mă uit în urmă și văd că timpul petrecut în România a trecut inexplicabil de repede. Încă mai simt frigul care m-a așteptat în Oradea când m-am întors acasă, pe data de 21 decembrie, iar acum plecarea mea este la doar un pas.


     Dau slavă Domnului pentru timpul prețios petrecut în România, alături de unii dintre dumneavoastră. A fost un timp binecuvântat! Scurt, dar frumos și binecuvântat! Am avut posibilitatea să vizitez mai multe biserici, grupuri de rugăciune, frați și surori care simt împreună cu cei trimiși în ogoarele „mai îndepărtate”. Am avut parte de harul de a întâlni oameni deosebiți, cu care niciodată nu ne-am întâlnit inainte, dar care, la prima întâlnire, îmi spuneau: „Frate drag, de când ai plecat, noi ne-am rugat pentru tine și ne vom ruga în continuare”. Nu știam ce să le răspund! Am rămas foarte încurajat de dragostea acestor persoane, în primul rând față de Dumnezeu și mai apoi față de mine, robul Lui. Fiind mai apoi singur, Îi spuneam lui Dumnezeu: „Doamne, mulțumesc că orinde m-ai dus, ai făcut să întâlnesc copiii Tăi, care Te iubesc mult și care sunt o încurajare pentru mine”. Sunt foarte recunoscător pentru fiecare cuvânt de încurajare și vă mulțumesc că unii dintre voi m-ați primit chiar și în casele voastre și m-ați găzduit.


      Nu pot să vă numesc pe fiecare și pe mulți dintre voi nici nu vă cunosc, dar aș dori să vă spun fiecăruia un „mulțumesc frumos!” din toată inima. Sunteți o foarte mare încurajare pentru mine. Faptul că vă rugați împreună cu mine îmi arată dragostea și pasiunea dumneavoastră pentru Domnul și pentru copiii Domnului. Tatăl nostru ceresc să vă binecuvânteze. Mulțumesc că vă veți ruga în continuare și mulțumesc pentru susținerea voastră atât în rugăciune cât și financiar. Fie ca Dumnezeu să vă răsplătească din belșug fiecăruia în parte încă de aici, de pe pământ, dar și într-o zi, în veșnicie.


        Cu ajutorul Domnului, pe data de 5 mai, la ora 3 dimineața, voi pleca din România spre Peru, de data aceasta pentru un timp mai lung. Rugați-vă ca Dumnezeu să-mi dea o călătorie lipsită de accidente și de evenimente neplăcute, ca să pot ajunge cu bine în Peru. De asemenea, rugați-vă să primesc actele necesare pentru obținerea vizei. Mă încredințez în brațul Domnului și cred că El mă va călăuzi.
               
      Mulțumesc încă o dată că îmi sunteți alături! Har și pace de la Domnul.
               
     Cu drag, al vostru frate și rob al lui Hristos,
                 
             Zsolti


Zsolt Nagy este membru în Biserica Creştină după Evanghelie de limba maghiară, din Crasna, judeţul Sălaj.

 Contact: Tel: 0752145116, e-mail: nzsolty_22@yahoo.com

 Pentru susţinerea financiară este deschis următorul cont:
RO83BRDE320SV20936253200

Vezi şi prima:

✉ Scrisoare misionară: Zsolt Nagy


Vezi şi alte scrisori misionare în pagina:

Puls misionar român

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.