După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 27 octombrie 2020

Tony Berbece 🔴 Povestea tatălui cu trei copii...

 

Eram într-o Biserică și le vorbeam oamenilor despre credință, la un moment dat am simțit să le vorbesc despre bucurie și le-am spus că nu de mult am întâlnit un bărbat părăsit de soție, care a rămas și cu trei copii, iar sfatul pe care i l-am dat a fost să se bucure în ciuda situației create, pentru că Diavolul nu poate face nimic unei inimi și minți bucuroase. Biblia ne spune că bucuria Domnului sau în Domnul, este tăria noastră (Neemia 8:10), deci bucuria nu e o stare oricare, ci o armă. Tot în Biblie, Pavel ne spune: „Bucurați-vă totdeauna în Domnul! Iarăși zic: Bucurați-vă (Filipeni 4:4)!”

Cel rău nu are acces cu depresie, sinucidere, boală sau neiertare acolo unde este bucurie. Deci, tu nu lași nicio breșă Diavolului să intre când te bucuri. Spuneam lucrurile acestea neștiind că pe prima bancă în Biserica se afla alt bărbat cu trei copii părăsit și el de nevastă. Ce șanse erau? Eu nu știam, dar Duhul Sfânt care mă călăuzea să vorbesc știa.
A doua zi m-am dus să-l vizitez. L-am găsit tremurând tot, abia putea merge, era palid și cu o grimasă pe față, ne spunea că a urinat chiar și sânge. Ce tragedie ar fi fost ca cei trei copilași, nu prea măricei, să rămână și fără tată. Așa că mi-am pus mâna pe el și în Numele lui Isus Hristos am cerut vindecare. Am cerut ca boala să-i părăsească trupul și să fie redat întreg și sănătos copilașilor lui. Chiar în ziua aceea Hristos s-a atins de el, iar duminică la Biserică a mărturisit lucrul acesta unor creștini prezenți. Ce am învățat? Că Duhul cunoaște oamenii în profunzime, cunoaște nevoile lor și mai știe ceva, că tu trebuie să mergi să-i cauți, să te rogi pentru ei, să le dai o plasă de alimente și să le arăți dragostea cerului. Du-te în Numele lui Isus și fă ceva pentru semeni...
Cu prețuire,
Toni Berbece

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.