După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 1 noiembrie 2018

Noutăți în cazul copiilor Cameliei Smicală din Finlanda: Un psihiatru a adus-o în pragul suicidului pe micuța Maria


Continuă problemele pentru Camelia Smicală și copiii săi. Cazul doctoriței Smicală, căreia autoritățile din Finlanda i-au luat copiii a ajuns la un nou episod.

De data aceasta, copiii - Mihai și Maria  -, au ajuns în îngrijirea unui psihiatru, „grație”căruia micuța Maria a ajuns la intenții suicidale, după cum a anunțat Camelia Smicală.
 
Acesta a primit cel mai recent raport din partea medicului, document care concluzionează că fetița nu vrea să facă terapie din cauza mamei sale, pe care a văzut-o, timp de aproximativ trei ore, în două luni! Camelia Smicală a anunțat din nou autoritățile române.

„Am primit astăzi ultimul raport scris de către psihiatrul infantil care îmi ține copiii ostatici de 2 ani de zile, FĂRĂ SĂ FI VORBIT MĂCAR O DATĂ CU COPIII.
În raport sunt scrise următoarele :
-Maria a fost obligată la începutul anului 2018 la "terapie" în secția unde acel "medic" este șef de secție (a devenit medic șef de secție după ce a "rezolvat" problema copiilor mei)
-ca urmare a "terapiei" și a măsurilor "de protecție" Maria a vrut SĂ SE SINUCIDĂ în mod repetat, în lunile martie-aprilie 2018. In raport este scris, că Maria amenința non-stop cu sinuciderea și refuza contactul cu "terapeutul"
-Mihai, pe care nu l-au putut obliga la "terapie", nu a avut intenții suicidale.
-La sfârșitul lui aprilie, Maria refuză "terapia" spunând că îi face rău. În acea perioadă, îmi puteam vedea copiii numai sub strictă supraveghere (2 supraveghetori plus translator), timp de 1,5 ore la 3 săptămâni, fără a avea nici o posibilitate de a comunica cu Maria. Concluzia "psihiatrului" (care, repet, nu a vorbit și nici nu a văzut copiii) :starea Mariei precum și refuzul ei de a mai face "terapie" se datorează faptului că eu aș fi influențat - o(cum? Încă nu am capacități telepatie). Concluzia "psihiatrului" : copiii trebuie izolați complet de mine.

În anul 2015,când copiii au fost luați prima dată de acasă, amândoi copiii au fost aduși in stare suicidală,iar un psihiatru care a investigat (în fapt) copiii a demonstrat că :cât timp au fost acasă copiii nu au avut nici o problemă psihică, toate măsurile oficialilor le-au provocat copiilor traume majore iar singura soluție era reîntoarcerea lor acasă.

Acum, copiii nu au voie la o evaluare psihologică competentă, ci doar la evaluarea de la distanță a unui "medic" care le oferă "tratament" al cărui rezultat este o stare suicidală. Maria nu a primit nici un ajutor, numai rugaciunile voastre au împiedicat - o să facă ceva necugetat. Eu nu am fost informată despre aceasta(abia azi am aflat, din hârtii).

Ca urmare a faptului că, acțiunile oficialilor finlandezi asupra copiilor mei, le-au pus de nenumărate ori viața în pericol, am anunțat din nou ambasada României și am cerut intervenția promptă a statului român, ai cărui cetățeni suntem.

Voi face plângere și la poliția finlandeză, dar știu din start, că e o acțiune inutilă.
Am scris asta, pentru ca să știți de ce, în caz că ni se întâmplă ceva(mie mi-au mai pus o dată benzină pe motor, să mă arunce în aer...”, a scris Camelia Smicală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.