După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 20 iulie 2018

„Faceți copii!”, mesajul pro viață care ofensează corectitudinea politică. Un cunoscut brand pentru copii, acuzat de HOMOFOBIE și FASCISM pentru că a încurajat natalitatea

Un cunoscut brand de jucării și produse de îngrijire a copiilor a lansat  o reclamă în care italienii, rămași acasă după ce naționala a ratat calificarea la Cupa Mondială din Rusia, sunt invitați să facă copii, scrie ActiveNews.ro.

Italienii de la Chicco au lansat spotul publicitar, un apel video pro viață și pro natalitate, declanșând deranj mare printre adepții corectitudinii politice.

Ideea a pornit tocmai de la eșecul Italiei, care nu a  participat, pentru prima dată în ultimii 60 de ani, la Cupa Mondială. Iar mesajul campaniei, destinată părinților, a fost acesta: dacă tot nu am ajuns în Rusia, haideți să stăm acasă, să producem un baby boom. 
 
Acest „imn închinat vieții”, cum l-au definit unii jurnaliști din presa catolică, nu face altceva decât să îndemne un popor care riscă să dispară din cauza ratei  scăzute a natalității să facă copii. „Mii, milioane, trilioane de copii. Avem nevoie de copii!”, așa cum spune entuziasmată vocea de pe fundalul videoclipului.  „Copii care ne vor ajuta să creștem și să ducem Italia acolo unde merită să fie”.  „Să facem asta pentru Italia”. 
....
Au apărut însă imediat voci deranjate de toate aceste imagini pe care par să le considere o adevărată nelegiuire pentru societatea de astăzi. Prea multe burtici de mămici, prea multe săruturi, prea mulți copii... prea scandalos! Prea fără mesaje LGBT.
 
S-a  mers până acolo încât spotul publicitar  a fost acuzat de „homofobie”, pur și simplu pentru că printre scenele cuplurilor care apar în clip sunt doar cupluri heterosexuale. Alții s-au simțit ofensați și pentru că nu apare nimic despre mamele-surogat.
.....
Într-un editorial publicat de site-ul famigliacristiana.it, jurnalistul Francesco Belletti găsește  explicația atacurilor lansate la adresa clipului publicitar:

„(...)Revenind la publicitatea celor de la Chicco, clipul a deranjat prea multe persoane pentru că mesajul său a fost unul care nu s-a pliat pe corectitutindea politică. În ceea ce mă privește, singurul comentariu pe care l-aș face este că acum înțeleg de ce e dificil să promovezi politici de sprijinire a ratei natalității în țara noastră, în ciuda datelor cu adevărat copleșitoare privind prăbușirea demografică și riscul „colapsului social” pentru o Țară a Bătrânilor. În gândirea prea multor oameni, punerea copiilor pe agenda politică este practic imposibilă pentru că acestea sunt valori de dreapta. Și totuși, tocmai, „proletariatul" era acela care pretindea că a are ca unică avere copiii”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.