După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 18 mai 2016

ActiveNews.ro: Revoltător! Românului căruia i-au fost luați copiii de un cuplu de homosexuali i-a fost interzis să dea publicității situația în care se află

Noi amănunte legate de cazul românului căruia statul britanic i-a luat copiii și i-a încredințat unui cuplu de homosexuali. 

Situația a plecat după ce între cei doi soți au apărut neînțelegeri care au dus la separarea lor, iar Social Services Haringey London U.K. s-a sesizat și a luat copiii. Florin Barbu a pierdut dreptul de a-și vedea copiii în 22 decembrie 2014, iar de atunci trăiește un coșmar.

Românului i-a fost interzis să dea publicității situația în care se află, încălcându-i-se dreptul la liberă exprimare!

"La proces mi-au dat avertisment verbal și au spus că dacă mai public ceva, îmi dau avertisment în scris și apoi dacă mai public pot ajunge în închisoare. Pe Facebook eu nu am publicat nimic după proces. dar când am ajuns în Franța am publicat tot", a declarat Florin Barbu pentru Adevarul.

Continuarea pe www.activenews.ro



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.