După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

sâmbătă, 12 decembrie 2015

Marius Cruceru – Bocet pentru Cristi Țepeș

Cînd am aflat am strigat: NUUUUUU, NUUUUUU, Doamne, nu pe Cristi! Aveam eu o listă pentru Tine, începînd cu mine, dar nu Cristi!!! Știu că știi ce faci, dar n-ai mai fi putut întîrzia cîteva clipe din acelea de veșnicie pentru a ne lăsa lumea un pic mai senină și mai frumoasă cu sufletul acesta de copil mare?

Am luat masa de Crăciun împreună. Anul trecut! A venit la Oradea și ne-am bucurat cîteva ore de discuții, glume moldovenești și cîntece. Ne-a cîntat, ne-a recitat! Ne-a umplut inima de cer senin în mijlocul iernii și de căldură în înfrigurare. Pe Cristi nu te poți supăra. Zîmbește larg și te cufundă în îmbrățișări la pieptul lui imens. Întotdeauna a fost un copil mare. N-am întîlnit bărbat mai sensibil! Niciodată!
Ci mai faci, dragule!
Zîmbea și mă acoperea ca o dună. Apoi vorbea de Domnul Isus. Mai înainte de orice.
Mi-a fost călăuză în lecturi în anii liceului. Cînd apărea cîte ceva ne spunea imediat la … tineret! Inginer citit, o raritate, lui îi datorez descoperirea lui Voiculescu, a Gîndurilor Albe, a lui Traian Dorz, a cîntărilor lui Moldoveanu, pe care le doinea așa de frumos cu vocea-i de tenor nescenit.
Continuarea pe www.mariuscruceru.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.