După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 22 decembrie 2020

Tony Berbece 🔴 Rugăciunea...

Rugăciunea este anestezie. Când mă doare mă rog, simt imediat pace, liniște și chiar ameliorarea durerii trupești. În orice furtună a vieții simt calmul lui Hristos care este în mine. Pe genunchi se face epidurala vieții pentru a mă naște eu din Dumnezeu.

Rugăciunea este medicament. Când virusurile atacă trupul meu, când boală mă doboară la pământ și aduce frica și nesiguranța, când mintea mea este cuprinsă de panica vieții, iau repede un medicament, care se administrează pe genunchi, are efect imediat, fără efecte secundare, pentru că binecuvântarea Domnului nu este urmată de niciun blestem.
Rugăciunea este o tabletă cu o sumedenie de vitamine. Fără rugăciune n-am în mine necesarul de a crește drept și frumos. Rahitismul spiritual este combătut cu vitaminele rugăciunii, neputința de a-ți lega șireturile la încălțămintea Râvnei Evangheliei, neputința de a-ți pune Brâul Adevărului, de a-ți pune Coiful Mântuirii, de a pune mâna pe Sabia Cuvântului și de a ridica Scutul Credinței împotriva săgeților celui rău este dată de lipsa vitaminei rugăciunii. Un soldat care-și ia vitaminele din rugăciune are putere să se echipeze. Iar vitaminele se iau dimineața pe stomacul gol până nu vine lumea cu E-urile ei otrăvitoare.
Am pierdut frica, ura, neiertarea, minciuna, invidia, pofta de a denigra, de a bârfi, pofta rea a ochilor, pofta rea a inimii, gândurile deșarte atunci când m-am rugat și am câștigat iubirea, dărnicia, credința, curajul, pacea, puterea și libertatea pe genunchii rugăciunii.
Dacă ești un om sărac atunci îți lipsește rugăciunea!
Cu prețuire,
Toni Berbece

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.