După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 12 noiembrie 2020

O mână de ajutor pentru familiile ce trăiesc în patru foste grajduri... ✅ Vezi album foto terifiant!


Încă suntem marcați de ceea ce am găsit in cele patru foste grajduri comuniste în care aproximativ 200 de familii și-au improvizat niște garsoniere. Am văzut 12-14 persoane intr-o camera, am întâlnit o femeie care și-a dat foc din cauza situației in care se afla ea și cele 24 de persoane din familia ei. Am întâlnit copii in papuci când noi tremuram de frig foarte bine îmbrăcați, am găsit copii care ne rugau sa le dam rechizite și ghiozdane, de aceea le-am promis că ne vom întoarce la ei dotați cu tot ce au nevoie pentru a face școala în cele mai bune condiții. Ajutați-ne sa ii ajutam. Cum? Donând bunurile voastre de care va puteți lipsi (puteți cere in privat adresa la care puteți trimite lucruri) cât și făcând donații in contul Asociației:
RO08INGB0000999906461937
Asociatia Centrul Crestin Profides
C.I.F. 36766530
Codul BIC/SWIFT: INGBROBU
Acesta este un cont în lei în care se poate dona orice valuta, conversia făcându-se automat. Multumim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.