După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 30 noiembrie 2020

Mihail Manole | Am ales să votez ARN - Alianța Renașterea României

Articol Sponsorizat

Astăzi aduc mulțumiri domnilor Ardelean Ben-Oni, Titus Corlățean, Robert Sighiartau, Mihail Neamțu care sunt oameni cu nume mare și frică de Dumnezeu, pe care ii respect și care fac excepție.

M-am rugat Domnului, am meditat și am ales să fac un pas în față și să votez ARN - Alianța Renașterea României

De ce ?

Am ales să votez și promovez ARN pentru că:

1️   ARN are România pe primul loc, ARN are românii pe primul loc, care sunt creația lui Dumnezeu.

2️   ARN susține Valorile creștine, Familii puternice, Legi Drepte, Curaj, Adevăr ...!;

3️   ARN este format din creștini și oameni cu frică de Dumnezeu;

4️   Peter Costea s-a implicat personal în cauza familiei Botnariu;

5️   Nu sunt fanatic, sunt creștin, îmi iubesc familia, îmi iubesc țară, România 🇷🇴;

6️   Doresc să am conștința curată față de Domnul Dumnezeu meu, am făcut ceea ce trebuia făcut;

7️   Partidele din România NU au pus cuvântul lui Dumnezeu la loc de cinste.


‼️Se aud vorbe că ARN nu are șanse, dar eu cred că Dumnezeu din cauza Numelui Lui, cel Mare și Sfânt va face o lucrare minunată, și ARN vor câștiga voturile necesare ca să poată lucra, schimba lucrurile în România🇷 🇴, va fi în conducerea României.

#Make România Great Again 🇷🇴!

#BeniaminLup #Peter Costea #renastereaRomaniei #aliantarenastereanationala #impreunarecladimRomania

‼️Tu care citești acest mesaj, ce faci ?

‼️Te invit ca împreună să votăm ARN- Alianța Renașterea României 🇷🇴!

Împreună 👍Make România Great Again 🇷🇴!

🙏🏻🙏🏻🙏🏻Doamne, te rog Binecuvinteaza Romania 🇷🇴!

 

Cu prietenie,

Mihail Manole -👉 mesterul Manole 🇷🇴

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.