După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 1 noiembrie 2020

Leadershipul - m-am lovit de multe greutăți dar am ales să învăț și să nu mă dau bătut | Mihail Manole

 În viață am lucrat haotic, încăpățânat că știu multe, m-am lovit de multe greutăți dar am ales să invaț și să nu mă dau bătut.

👍 Așa că m-am rugat si m-am gandit la viata mea, am luat câteva decizii importante pentru mine și anume:

✅1| Atitu4dine: Voi alege și voi afișa zilnic atitudinile potrivite;

✅2| Prioritați: Voi stabili zilnic prioritatile și voi acționa în conformitate cu acestea;

✅3| Sănătate: Voi află și voi urma zilnic sfaturi legate de sănătate;

✅4| Familie: Îmi pasă de familia mea și voi comunica zilnic cu ea;

✅5| Gândire: Voi exersa și voi dezvolta o gândire pozitivă zilnic;

6| Angajament: Îmi voi lua și voi respecta anagajamentele potrivite în fiecare zi;

7| Finanțe: Voi câștiga și voi gestiona corect finanțele zilnic;

8| Credința: Îmi voi adânci și trăi credința zilnic;

9| Relații: Voi stabili și voi investi în relații solide zilnic;

✅10| Generozitate: Voi planifica și voi manifesta generozitate zilnic;

✅11| Valori: Voi adopta și voi practica valorile corecte zilnic;

✅12| Dezvoltare: Îmi doresc și voi face înbunătățiri zilnic.

"Nu mai e nevoie să mă lupt cu aceste probleme în timpul unui moment cheie. Ele sunt deja clarificate, iar eu sunt liber să mă concetrez asupra situațiilor prezente și să iau decizii în funcție de ele"

👍 Lideri pe care îi respect, citesc despre ei și învăț de la ei:

1️⃣ Iosua | Biblia [Iosua 24, vers.14]

2️⃣ David, împăratul lui Israel | Biblia [Psalmul 86. vers.11]

3️⃣ Iosafat, împăratul lui Iuda | Biblia [1Imparati 22, vers.43]

4️⃣ John C. Maxwell | http://bit.ly/2HVB50D

5️⃣ Michael Hyatt | http://bit.ly/2HTvaJh

6️⃣ Howard Partridge | http://bit.ly/34Lq3n7

7️⃣ Daniel Harkavy | http://bit.ly/2TIjFqs

🔴  "Competență merge dincolo de cuvinte. Ea reprezintă abilitatea liderului de a transmite, de a plănui și de a proceda astfel încât ceilalți să intuiască faptul că tu știi cum se va face - și că să știe că vor să te urmeze." | John C. Maxwell

Mulțumesc Dumnezeului Atotputernic pentru că mi-a permis să fac ceea ce fac și îmi da Har în tot ce fac.!!!

👍 Acum doresc să împărtășesc din experiența mea și să îndrum pe alțîi pentru a face lucrurile corect și bine. Contactează-mă » | http://bit.ly/3oMks7Z

👍 Eveniment de certificare John C. Maxwell. Detalii » | https://bit.ly/35W8QqJ

👍 Cine-o fi și acest Manole de care tot vorbesc acești oameni. Detalii » | https://bit.ly/323z2hI

🙏🙏🙏 Rugăciunea mea este că tu să oprești construcția viețîi chiar acolo unde este și să te întorci, și să desenezi planuri solide care te vor conduce acolo unde vrei să mergi în viață prin viziunea pe care Dumnezeu a pus-o în inima ta.

 

Mihail Manole

Coach, Teacher și Speaker certificat de John Maxwell Team

👉 Blog | www.mihailmanole.com

👉 Aboneaza-te la canalul meu de YouTube: | www.youtube.com/CalatorinTaraSfanta


"Leadershipul este influentă, nimic mai mult, nimic mai puțin." | John C. Maxwell

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.