După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 21 iulie 2020

Onisim Botezatu 🔴 Exorcizat de duhul neputinței

Neputință. Dex-ul dă 22 de sinonime, mă rezum la acestea: lipsă de putere fizică, slăbiciune, nevolnicie(popbicisnie, nevoioșetură, suferință provocată de boală, de bătrânețe, infirmitate, imperfecțiune, defect, apoplexie.
(Mat 4:23) Isus străbătea toată Galileea, învăţând pe norod în sinagogi, propovăduind Evanghelia Împărăţiei şi tămăduind orice boală şi orice neputinţă care erau în norod.
Neputința, deci, este o formă de atac demonic, prin care diavolul ține subjugați oamenii prin: boală, slăbiciune, bicisnicie, viciu, etc. Am identificat 5 trepte ale neputinței și faze pe care le poți trece, dacă îți dorești cu adevărat. Am văzut un citat interesant: „Nu pot este de 100 de ori mai puternic decât IQ-ul tău.” Cu toate acestea, neputința aparține domeniului spiritual și trebuie tratată corespunzător.
Trepte ale neputinței
1. Imposibilul, care de fapt nu există. Când ucenicii mirați au întrebat: Atunci cine poate fi mântuit? Isus S-a uitat ţintă la ei şi le-a zis: „La oameni lucrul acesta este cu neputinţă, dar la Dumnezeu toate lucrurile sunt cu putinţă.” Matei 19:26. Este adevărat, omenește, logic, prin puterile noastre este imposibil, dar prin puterea lui Dumnezeu e posibil orice lucru bun.
2. Nu cred că pot! Păi dacă nu ai încercat niciodată, de unde știi că nu poți? Aici vorbim despre lipsa de încredere în tine, dar mai ales în Dumnezeu. Poate fi un complex din copilărie prin care ți s-a inoculat ideea că nu ești bun de nimic, nu vei reuși nimic, nu se alege nimic de tine. Așa se instalează duhul de neputință. Ridică-te! În Numele lui Isus tu poți! Crede că poți!!!
3. Aș putea cu puțin ajutor. Să nu eziți niciodată a-l cere, de la oameni sau de la Dumnezeu. Așa a ținut diavolul captiv prin duhul de boală un om 38 de ani. „Doamne”, I-a răspuns bolnavul, „n-am pe nimeni să mă bage în scăldătoare când se tulbură apa şi, până să mă duc eu, se coboară altul înaintea mea.” Ioan 5:7. Cu Dumnezeu lângă tine, nu ai voie să zici așa ceva. Dar dacă nu îl cunoști…Poate că de ani de zile zici și tu Nu am pe Nimeni… Il ai pe Dumnezeu, care abia așteaptă să te ajute. Întinde-i mâna! Lasă-te eliberat de duhul neîncrederii în Isus.
4. Nu pot. Am încercat, am cerut ajutor, am fost respins, am încercat singur, m-am convins, nu pot. Nu este cazul să intri în panică, nu te tulbura, nu renunța, mai încearcă! Lui Dumnezeu îi face deosebită plăcere să ajute oameni falimentari. Dacă ești în adâncul văii, în faliment, declară-ți neputința înaintea lui Dumnezeu Zi o vorbă și robul meu va fi tămăduit!, spunea plin de încredere centurionul roman. Și a fost tămăduit robul chiar în ceasul acela.

5. Pot totul în Hristos care mă întărește, Filipeni 4:13. Acesta este omul care trăiește în har. Expresia care mă întărește, nu indică spre un extraterestru, uriaș, superman, nu. Arată mai degrabă că sursa puterii este în Hristos, iar eu, prin încredere neclintită, țin demonul de neputință la distanță. Acesta este idealul credinciosului. Un ideal accesibil tuturor celor care cred și trăiesc în plinătatea Duhului.
Dragă cititorule, nu există imposibil, nu cred că pot, nu pot, câtă vreme te ține Hristos de mână. Fără ajutor divin, duhul de neputință este la el acasă, face cu tine ce vrea, te împinge spre depresie, te abandonează, apoi te așteaptă în veșnicia chinului său. Dar eu cred în puterea cuvintelor, așa că în Numele lui Isus fii eliberat de orice duh de neputință chiar în ceasul acesta! Dacă tu accepți acest lucru, vei putea fi liber și biruitor, doar în Numele lui Isus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.