După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 15 martie 2020

Viorel Iuga 🔴 Să nu fim gata mâine!


Citeam în zilele acestea capitolul 14 din cartea Numeri. Când am ajuns la versetul 40 am tresărit. Poporul este gata, vrea să împlinească cerinţele lui Dumnezeu, dar este refuzat. Prin slujitorul Său, Domnul îi spune că nu este mulţumit, că nu îi va ajuta. M-am întrebat: cum poate fi posibil aşa ceva? Am auzit de mic că Domnul ne cere ascultare. Am citit în Sfintele Scripturi în repetate rânduri şi împrejurări că cel mai important aspect în relaţia cu El este ascultarea. Am fost asigurat că atunci când ascult sunt ajutat şi binecuvântat. În cazul de faţă ceva nu se leagă. Poporul doreşte să facă ce i-a spus Dumnezeu, dar nu este primit, nu este ajutat, ba chiar este pedepsit. Uitându-mă mai atent, mi-am dat seama unde era problema. Poporul era gata să facă azi, ceea ce îi ceruse Domnul să facă ieri.

Bănuiesc că cei mai mulţi dintre noi cunoaştem așteptările Stăpânului. Probabil că unii suntem gata şi să le împlinim. Întrebarea la care aş vrea să te gândeşti foarte serios acum este următoarea: Când? Când eşti dispus să împlineşti ce îţi cere Domnul? Astăzi, acum sau mâine? Experienţa acestor evrei îmi spune că atunci când eşti gata să asculţi a doua zi, s-ar putea să fie prea târziu, să fie în zadar. Indiferent de domeniu, ascultarea noastră trebuie să aibă loc în momentul dorit şi decis de Dumnezeu. Câteva ore de neascultare i-a costat pe mulţi evrei viaţa. Pe alţii, pe cei mai tineri, i-a costat 40 de ani de pribegie prin pustiu. Cei ce nu au ascultat la timp s-au rănit pe ei şi au condamnat şi generaţia tânără.

Dragii mei, este foarte important să reţinem că există şi un prea târziu. Noi nu suntem chemaţi să ascultăm de Domnul atunci când credem că este bine, când este logic sau convenabil. Dumnezeu aşteaptă să ascultăm tot ce ne spune, exact atunci când ne spune. Aş vrea să te gândeşti cu seriozitate la ascultarea ta. Cum ai fost până azi? Cum eşti acum? Dacă Domnul te cheamă, îţi spune, te trimite să faci ceva acum, eşti gata sau te vei gândi la mâine? Prin Sfintele Scripturi, Domnul ne cheamă la salvare, la sfinţire şi la slujire. Să îi auzim chemarea, să îi înţelegem dorinţa şi să o împlinim imediat. Să ne cerem iertare pentru ocaziile în care nu am ascultat la timp. Să decidem că vom asculta cum şi când ne cere. Să ne rugăm, să fim atenţi la voia Sa şi să folosim ce ne oferă, atunci când ne spune.

Doamne, Tu ne cunoşti cel mai bine. Ştii câte am auzit, ce ne înfricoşează, în ce domenii ne îngrijorăm etc., dar ştii şi dorinţa noastră de a împlini voia Ta. Primeşte-ne acum cum suntem, transformă-ne astăzi cum vrei şi folosește-ne în orice moment cum îţi place. Când Tu vei fi onorat, noi vom fi binecuvântaţi. Când noi ne vom împlini slujba, Tu ne vei pregăti slava. Dă-ne dar înţelepciunea şi puterea necesară să fim gata acum, când ne trimiţi, nu mâine, când s-ar putea să nu ne mai însoţeşti!

Viorel Iuga

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.