După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 5 ianuarie 2020

După o lungă și grea perioadă de luptă cu suferința, Simi Cozma a plecat în veșnicii !!!














Dragul meu sot, iubirea vietii mele, pingu meu😭

Scriu aceste randuri cu durere in suflet, deoarece iata ca a venit crunta zi a despartirii 04.01.2020, ora 14:30, zi care nu credeam ca o sa vina atat de repede..😭
Vreau sa ii multumesc lui Dumnezeu ca a ingaduit ca sa te cunosc (5 ani de zile), sa devenim apoi o familie (7 ani jumate), sa ma bucur de prezenta si de iubirea ta.
Nu o sa uit nicioadata mometele de fericire, in care tu erai universul meu, inima si sufletul meu, cum ma alintai, cum prin casa ne imbratisam, ne sarutam si ne spuneam cat de mult ne iubim, cum de fiecare data cand mergeam la munca imi faceai cu mana din geam, cum asteptam sa vin acasa sa te vad, sa ne petrecem timpul impreuna, sa ne facem planuri de viitor..
Nu o sa uit nici clipele de incercare, boala care ne-a schimbat viata, care ne-a provocat atata suferinta, atatea nopti nedormite in care plangeam unul pe umarul celuilalt, in care iti spuneam ca o sa fie bine, in care singurul mod de a-ti putea ameliora durerile era masajul, chiar daca nu mai puteam, ma rugam la Dumnezeu sa imi mai dea putina putere ca sa te mai fac putin, in care te imploram sa nu ma lasi singura iar tu mi-ai spus ca o sa lupti pana la ultima picatura de putere.. si asa ai facut, impreuna, tinandu-ne de mana ne-am luat ramas bun...
Dumnezeu asa a hotarat sa te cheme Acasa, acolo unde durere, suferinta, boala si necaz nu mai sunt..
O sa fi mereu in inima si in gandul meu iar intr-o zi cand Dumnezeu v-a hotarâ, o sa ne intalnim din nou..
Te-am iubit, te iubesc si o sa te iubesc mereu, pinguinul meu scump si drag
Drum lin spre cer si odihna vesnica alaturi de Domnul..
Ramona Cozma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.