După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 15 ianuarie 2020

Christian Dragomir 🔴 Daniela Kelemen este omul care în urmă cu mai bine de 25 de ani mi-a îndreptat privirea și gândul spre Dumnezeu...

Geneza 16:13 Tu ești Dumnezeu care mă vede… 🙏
Daniela Kelemen este omul care în urmă cu mai bine de 25 de ani mi-a îndreptat privirea și gândul spre Dumnezeu. Nu pot uita nici acum momentul, amuzant de altfel, în care ea, în timp ce gătea, îmi vorbea despre Dumnezeu iar eu, preocupat de alte lucruri am vrut să ies afară din bucătărie. A încuiat ușa și pe un ton autoritar mi-a spus “Nu pleci nicăieri până nu asculți tot ce am să-ți spun despre Dumnezeu și Mântuitorul Isus!” 😊

Este o fostă campioană a Romaniei la caiac; un om care a știut că pentru a face performanță este nevoie de sacrificiu; pentru a obține ceva trebuie foarte multă muncă și perseverență. (Mai am multe de învățat de la tine în privința asta…) 😉
Astăzi este ziua ta! (Născută în aceeași zi cu un geniu al literaturii române ...)
Îi mulțumesc Domnului pentru tine, credincioșia ta față de Domnul și puterea exemplului personal pe care îl oferi celor din jur. Mă rog ca Domnul să-ți binecuvinteze viața, familia și pe toți cei dragi ție! 😘

Îți doresc din toată inima să ajungi “… Să vezi fericirea Ierusalimului…” 🇮🇱
𝗟𝗔 𝗠𝗨𝗟𝗧̦𝗜 𝗔𝗡𝗜, 𝗗𝗔𝗡𝗔! 🌹

𝑃.𝑆. 𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙𝑎 𝐾𝑒𝑙𝑒𝑚𝑒𝑛 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑠𝑜𝑟𝑎 𝑚𝑒𝑎!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.