Bazată pe Amoris laetitia scris de Papa Francisc, la începutul lunii noiembrie 2019, a avut loc o ceremonie care a unit două lesbiene în Biserica Catolică Sf. Margareta din Wolfsburg, Austria.
În cadrul acesteia, Pr. Michael Kopp a oferit o binecuvântare celor două femei care se „căsătoriseră” civil anterior. Stând în fața preotului, femeile au aprins împreună o lumânare. În cadrul ceremoniei, una dintre femei a purtat un costum masculin, în timp ce cealaltă a purtat o rochie feminină imorală, dezvăluind cine este activ și cine este pasiv în relația lor vinovată.
Întrebat de presă, Thomas Stanzer purtătorul de cuvânt al Eparhiei de Graz-Seckau, a susținut că ceea ce s-a întâmplat „nu a fost o liturghie sacramentală”. Mai degrabă, Pr. Kopp „a celebrat o liturghie de mulțumire cu două femei căsătorite civil, care sunt ambele credincioase creștine, și care și-au găsit amândouă ieșirea din crizele lor personale cu ajutorul Bisericii Catolice.”
„Fiecare persoană, indiferent de orientarea sa sexuală, trebuie respectată în demnitatea sa, și tratată cu atenție, în timp ce „orice semn de discriminare nedreaptă” trebuie evitat cu atenție.” (§250)
Deci, linia de bază este că Biserica Conciliară face acum primele încercări de a stabili un nou rit pentru a confirma persoanele homosexuale în relația lor depravată împotriva naturii. Nu ar fi o căsătorie, ci o „para-căsătorie”.
În plus, pe data de 30 noiembrie 2019, Papa Francisc le-a spus membrilor Roman Rota – Tribunalul Suprem al Bisericii însărcinat cu judecarea căsătoriilor – că „le-a pus înainte cupluri rănite, de la care Biserica nu-și poate întoarce niciodată fața”, și că, „până și în procedurile ei canonice și de jurisprudență, Biserica se ocupă întotdeauna numai de binele acelor cupluri rănite, și caută ceea ce este adevărat în iubirea lor”. (L’Osservatore Romano, 1 decembrie 2019, p. 1, 6-8)
Am spune că, cu această orientare oferită tribunalului Roman Rota, Francisc le spune membrilor săi, că ar trebui să manifeste clemență la fiecare cerere de anulare (a căsătoriei), și să accepte căsătoriile care să repare problemele psihologice.
Este inclusă în această normă „căsătoria” homosexuală raportată în această pagină, care a fost făcută și pentru rezolvarea crizelor personale? Dacă este, va fi Roman Rota gata să decidă nu numai care căsătorie între un bărbat și o femeie este valabilă, dar și care „para-căsătorie” homosexuală este legală?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.