După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 14 noiembrie 2019

Tony Berbece 🔴 Colecționari de mulțumiri...


O doamnă din Roma mi-a trimis mai multe hăinuțe, dulciuri și jucării pentru copii. Efortul a fost mare, a selectat hainele cele mai bune, le-a spălat, le-a împachetat, a pus cele mai frumoase plușuri pe care le aveam, a cumpărat cele mai bune dulciuri după care le-a pus la curier. Apoi, într-o noapte, a visat cum o fetiță de cinci anișori, care a primit ceva din lucrurile pe care le-a trimis, a venit la ea, a pupat-o pe obraz și i-a mulțumit. Dumnezeu i-a arătat acestei femei cât de mulțumitori sunt oamenii în inima lor atunci când primesc o binecuvântare.

Eu am avut o experiență în care nu am vrut să mai merg la niște familii la care fusesem de vreo 4-5 ori consecutiv într-o lună. Le-am tot dus, din ce au donat unii și alții, de toate și am considerat că e destul. Însă am visat cum cineva mi-a zis: “Continuă să mergi la oamenii aceia pentru că ei seara înainte de culcare mulțumesc Domnului și zic: Doamne mai trimite-i pe oamenii aceia să ne binecuvinteze!” Așa că am înțeles că nu am făcut destule pentru ei și am continuat să merg.

Dumnezeu prin Scriptură ne cheamă la fapte care să-i facă pe oameni să-i mulțumească Lui pentru binecuvântările pe care le primesc. Astfel îi vom face pe oameni să înalțe tot mai des privirile spre cer, spre Dumnezeul de la care vin toate binecuvântările. Când oamenii ne vor vorbi de rău pe noi copiii lui Dumnezeu, când oamenii ne vor acuza de lucruri neadevărate, când Satana se va ridica cu ură și mărturie mincinoasă împotriva noastră, oamenii își vor aminti că cei care i-au ajutat, cei care le-au sărit în ajutor am fost noi, copiii lui Dumnezeu, cei care-L purtăm pe Cristos în inimi. Astfel Cristos nu va putea fi denigrat datorită iubirii pe care a pus-o în noi și care stă ca o dovadă a curăției noastre înaintea lor.


Așadar, fii un colecționar de mulțumiri, fă-i pe oameni să-L laude pe Dumnezeu pentru că exiști. Aceasta este cea mai plăcută jertfă, jertfa mulțumirii și a laudei adusă lui Dumnezeu pe care o pui în gurile oamenilor.

Cu prețuire,
Toni Berbece

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.