După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

sâmbătă, 23 noiembrie 2019

Paul Ghiţiu 🔴 Elitele demonice care ne răpesc, abuzează, deformează şi ucid copiii (I)

Educaţie sexuală, lgbtq..ism, transgenderism, ideologia genului, pedofilie = satanism. Expresia instaurării iadului pe pământ. În afară de cele enumerate mai sus, căile pentru transformarea lumii oamenilor în iad pentru oameni sunt multe altele: filme, cărţi, internet, modă, tehnologie etc. În cele de mai jos aveţi o analiză asupra unei astfel de ofensive demonice asupra copiilor prin intermediul modei.

Ceva nu este în regulă cu linia de îmbrăcăminte pentru copii Caroline Bosmans


Caroline Bosmans este o marcă de lux de îmbrăcăminte pentru copii, foarte apreciată în Belgia și în lumea modei. Populara printre copiii bogatii si celebri (adica P. Diddy), marca este descrisă ca fiind „radicală și grafică”. Într-adevăr, deși Caroline Bosmans creează îmbrăcăminte pentru copii mici și copii, totul se referă la a fi ciudat și în avangarda modei.
Cu toate acestea, există o problemă. Lumea modei e bolnava si perversă. Adăugarea copiilor în amestec este adesea o rețetă pentru a înţelege „ce naiba este greșit cu ei”. Un prim exemplu este marca NUNUNU pentru copii care, după cum se arată în articolul Ceva Este Foarte Greșit Cu Linia De Îmbrăcăminte „Genderless” a lui Céline Dion, este pur și simplu revoltătoare: referiri la abuzul asupra copiilor, sexualizarea copiilor și chiar satanism complet.
Din păcate, marketingul din jurul Caroline Bosman trimite aceleași vibrații tulburătoare. Aproape toate fotografiile plasează copiii în contexte bizare, opresive și neplăcute la care se adaugă mult simbolism grăitor. În plus faţă de vibraţiile negative, toți copiii din fotografiile lor promoționale par a fi trişti, supărați, traumatizați sau … morți. Pe scurt, marca este o reflectare a sub-culturii bolnave a elitei oculte, a cărei pradă sunt copiii.
Iată câteva exemple:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.