Analiza care urmează se adresează în primul rând părinților pentru a-i ajuta să înțeleagă de ce trebuie să-și ferească copiii de construcțiile înșelătoare ale acestei lumi, de ofertele "generoase", de sugestiile, propunerile și îndemnurile sosite pe mii de tot mai greu de evaluat canale; de ce trebuie să evite contactul cu televiziunea, să permită un acces direcționat și restricționat la net și să scoată smartfoanele din viața copiilor lor, acestea fiind principalele canale pe care vine către aceștia ceața otravită în care se dorește să fie rătăciți, debusolați, slăbiți, vrăjiți pentru a îi rupe de realitate și a-i transforma într-o pradă ușoară.
În al doilea rând, ea li se adresează lor direct pentru a înțelege de ce trebuie ei înșiși să se ferească de efectele distructive ale televiziunii și ale unui net neîndiguit de repere de apărare clare.
În al treilea rând, cu mai mici speranțe, ea se adresează tinerilor și adolescenților pentru a-i ajuta să se apere de atacul monstruos, perfid și multi-multi-direcțional îndreptat împotriva lor de la cele mai fragede vârste.
Astăzi vom vorbi despre serviciile online de furnizare de filme, seriale și alte programe de divertisment cu o aplicație directă pe NETFLIX. Un canal cu care copiii și tinerii nu ar trebui să interacționeze. Nici adulții. Veți vedea de ce. Iar ceea ce se petrece aici se întâmplă sau se va întâmpla pe toate celelalte astfel de servicii online. Inclusiv pe televiziuni. Sunteți responsabili direcți pentru distrugerea copiilor voștri.
NETFLIX serviciul de streaming prezent pe toate dispozitivele copiilor noștri: calculatoare, laptopuri, tablete, telefoane. Canalul cu care se pot găsi permanent în legătură și care îi poate forma; sau, mai curând, deforma iremediabil
Rezultatele celui de-al doilea trimestru din 2019 ale lui Netflix au fost pur și simplu dezastruoase. Compania a înregistrat prima pierdere majoră a abonaților americani (peste 130,000 de dezabonări), în timp ce numărul abonamentelor internaționale abia a atins 50% din ceea ce se prevedea (2.7 milioane de clienți plătitori noi).
Au fost menționate mai multe motive pentru pierderea abonaților americani: majorarea prețului de la 10.99 USD la 12.99 USD, competiția din partea altor canale, apariția unor noi canale (WarnerMedia, Disney, Și Apple) și stagnarea bibliotecii de conținut a Netflix.
Deși aceste motive pot explica unele dintre pierderile abonatului, oamenii de la Netflix și sursele mass-media par să ignore în mod intenționat elefantul din cameră: O mulțime de persoane nu sunt de acord cu conținutul care este vândut pe Netflix. În plus, mulți consideră că conținutul său este toxic și dăunător pentru telespectatori, în special pentru cei mai tineri. Acest lucru este evident mai ales atunci cand analizăm serialele create de Netflix.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.