Departamentul de educație al orașului New York a adoptat Instrucțiunile pentru sprijinirea studenților transgen și a celor de gen extins și Instrucțiunile pentru incluziunea de gen, documente ale căror prevederi vor trebui implementate în toate școlile publice din oraș, începând cu anul școlar 2019-2020.
Printre prevederile conținute în cele documente de numără:
- Elevii vor avea dreptul să își aleagă singuri numele și genul, independent de ceea ce este consemnat în documentele lor de identitate. De asemenea, pe parcursul școlii elevii pot oricând opta pentru modificarea numelui și genului, doar în baza unei cereri, cu acordul părinților dacă au sub 18 ani. Școlile vor fi obligate să utilizeze numele și genurile declarate de copii în toate documentele școlare aferente fiecărui elev, cum ar fi cataloge, diplome, foi matricole etc.
- Nicio școală nu va mai putea impune vreun cod vestimentar corespunzător sexului elevului („fără stereotipuri de gen”).
- Elevii pot participa la orele de educație fizică și competițiile sportive destinate genului pe care l-au declarat (excepție fac sporturile de contact).
- Toaletele și vestiarele vor fi utilizate conform genului declarat.
- Cadrele didactice, personalul medical și tot personalul aferent școlilor trebuie să se adreseze elevilor cu pronumele genului pe care aceștia l-au ales.
- Nu mai este permisă segregarea pe criterii de gen la orele de educație de sănătate și educație sexuală.
- Elevii se pot înscrie în coruri potrivit genului declarat.
- Nu sunt permise cluburi ale elevilor care interzic accesul pe motiv de gen sau orientare sexuală.
- Includerea în curricula școlară, începând cu clasele 1-8, a lecțiilor de ideologie LGBTQ, evident sub umbrea „educației privind drepturile civile”.
- Părinții pot trimite plângeri online la Oficiul pentru egalitate în cazul în care copii lor au fost discriminați, abuzați sau hărțuiți pe motiv de identitate de gen sau orientare sexuală.
Profesorii urmează să fie instruiți în vederea implementării instrucțiunilor din cele două documente.
„Școlile sunt un rai de siguranță pentru elevi în descoperirea pasiunilor și adevăratei identități, iar aceste noi instrucțiuni îi susțin și onorează pe toți elevii. Aceasta este Luna Mândriei (LGBTQ) și sunt încântat să transmit un mesaj elevilor noștri – vă onorăm, vă respectăm și vă sprijinim”, declara pe 28 iunie Richard A. Carranza, șeful Departamentului de Educație al orașului New York, după ce a anunțat finalizarea celor două documente, evident în cadrul unei manifestări LGBTQ din cadrul „pride month”.
„În timp ce comunitățile transgen și non-binary se află sub atacul guvernului federal liderii orașului New York se asigură că cei tineri sunt în siguranță, sănătoși și protejați și liberi să învețe și să se dezvolte în școli. Orașul New York este mândru să fie lider al politicilor care permit tuturor newyorkezilor din tot spectrul genurilor să fie ei înșiși în orice domeniu din viață și în special în școli”, a declarat Chirlane McCray, soția primarului orașului New York.”
Bill de Blasio, primarul democrat al NewYork-ului este acela care a dispus iluminarea în roz a unuia turnurile gemene (World trade Center) pentru a sărbători intrarea în vigoare a legii criminale care permite avortul până în momentul sarcinii și infanticidul. Ce ar spune prima doamnă a orașului New York despre siguranța copiilor nenăscuți din New York?
„Școlile din New York trebuie să fie medii incluzive pentru toți elevii. Cu noua politică care permite studenților să își schimbe numele și identitatea de gen în evidențele școlare fără nicio documentație legală transmitem sprijinul nostru pentru toți elevii, indiferent de identitatea lor de gen. Elevii trebuie să fie acceptați și sprijiniți, indiferent de identitatea lor de gen și asta face această politică. Îi mulțumim directorului Carranza pentru sprijinul comunității LGBTQIA+” a spus Corey Johnson, președintele Consiliului municipal al orașului New York.
Ar fi multe de comentat față de cele de mai sus, în ceea ce privește extinderea tentaculelor „dictaturii ideologiei de gen” în toate sferele sociale, în special în educație. Foarte grav, cu efecte extrem de nocive pe termen lung, este pervertirea educației copiilor cu această ideologie de la cele mai fragede vârste, care se întâmplă în țări considerate modele ale democației, cum ar fi SUA, Canada și Marea Britanie, dar și în alte state occidentale. Am mai dezbătut subiectul în alte articole, așa că de data aceasta ne-am limita în a spune, fără nicio teamă de a greși, că toți cei responsabili pentru cele de mai sus confundă „democrația” cu „nebunia”. Partea proastă este însă că cei nebuni sunt considerați normali și democratici, iar cei normali sunt priviți ca nebuni și antidemocratici.
Fără a ne mai referi acum la aspectele morale grave ale unor astfel de măsuri, să privim și anumite aspecte tehnice. Să încheiem prin a face un exercițiu de imaginație, că tot suntem în perioada în care toți ne-am uitat pe site-urile ministerului educației să vedem mediile obținute de copiii noștri, ai prietenilor ai rudelor la admiterea pentru liceu sau bacalaureat. Ce s-ar întâmpla dacă cele de mai sus s-ar aplica și la noi? Cum ar putea niște părinți să vadă mediile copilului de la bacalaureat, dacă acesta și-a declarat alt nume la școală, fără a le spune?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.