joi, 4 iulie 2019

Hetti Adriana Benedek 🔴 Nici acum nu e clară agenda ideologiei de gen?

Desmond (primul din stânga), copilul de 11 ani căruia mama îi îngăduie să câștige bani din dansuri pe scenă (lascive) în cluburi gay, pune poza asta, în care regăsim mesajul despre îngeri pe care mi-e și rușine să îl traduc. Din ce în ce mai multe provocări de acest gen apar în mediul online, însă și pe străzile din orașele mari ale Europei. Efectiv rămâi șocat, dezgustat și dezamăgit de lumea în care trăiești. Mai ales când aceste lucruri au loc cu sprijinul autorităților și instituțiilor statului. Concomitent însă, vocile conservatoare sunt reduse la tăcere, blocate peste tot, amendate și sancționate pentru că își permit să spună adevărul și să pună înaintea ochilor celorlalți firescul omului. În școli, zeci de profesori au fost mustrați și penalizați pentru că s-au poziționat împotriva ideologiei de gen.

Unele școli au deja clase întregi de copii trans, iar în spitale sunt internați din ce în ce mai mulți copii care își doresc operații de schimbare de sex. Și îmi trece așa prin minte: cum e posibil ca un copil de 5-6 ani să nu poată decide dacă își dorește să rămână sau nu lângă părinții adoptivi, însă poate alege să treacă printr-o operație care îl malformează pe viață? Nici acum nu e clară agenda ideologiei de gen? Totul e atât de pe față: lupta pentru sufletul omului, care se duce pe toate planurile.

Uitați-vă atent la fața lui Desmond. Așa ar trebui să arate un copil de 11 ani? Ce poate înțelege el despre identitatea de gen? Și, mai ales, cum este posibil să fie în fruntea comunității LGBTQ, ca susținător și apărător dedicat întrutotul acestei comunități? Ce discernământ poate exista într-o minte atât de fragedă? Și cum e posibil să existe astfel de părinți? Mamă care în ciuda a toate aceste aspecte pe care le îngăduie copilului său, se șochează totuși când un pedofil îi scrie băiețelului ei drag queen vorbe dulci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.