După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 6 martie 2019

Samy Tuțac 🔴 Lasă-mi paiul în ochi, te rog...


Suntem experți în observarea paiului din ochiul aproapelui nostru. Am devenit atât de abili în asta. Nu ne scapă nimic, nici paiul cel mai mic. Mai mult, ne-am specializat în scoaterea paielor din ochii altora. Ne facem un țel din asta. Umblăm după alții și dorim cu orice preț să le facem un mare bine, după cum zice vorba din gătrâni lăsată: "Toți îți vor binele, nu-i lăsa să ți-l ia."

Problema este că cei după care alergăm să le scoatem paiele din ochi sunt mai răniți după ce ne întâlnesc decât înainte. Nu doar că nu am reușit să le scoatem paiul din ochi, dar i-am umplut și de cucuie. De ce? Pentru că în dorința noastră nebună, după scoaterea paielor din ochii altora, am uitat un lucru esențial, să privim în oglindă.

Dacă am privi în oglindă, noi cei specializați în scoaterea paielor din ochii altora, ne-am trezi la realitate. Am vedea de ce îi tot umplem de cucuie pe cei care cad pradă dorinței noastre de a-i vindeca. Am observa bârna din ochiul nostru care ne împiedică să scoatem paiul din ochiul altuia și-i mai provoacă și răni.

Domnul Isus sugerează, ca înainte de a încerca scoaterea paiului din ochiul altuia, să scoatem mai întâi bârna din ochiul nostru. "De ce vezi tu paiul din ochiul fratelui tău și nu observi bârna din ochiul tău?! Sau cum poți să-i spui fratelui tău: «Lasă-mă să-ți scot paiul din ochi!», când iată că tu ai o bârnă în ochiul tău?! Ipocritule! Scoate mai întâi bârna din ochiul tău și atunci vei vedea clar să scoți paiul din ochiul fratelui tău!" (Matei 7:3-5).

Când încerci să scoți paiul din ochiul altuia, rănindu-l cu bârna din ochiul tău, nu fi surprins dacă iți va spune: Lasă-mi paiul în ochi, te rog!
Samy Tuțac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.