După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 1 februarie 2019

Tony Berbece 🔴 Apa sfințită cu un picior de mort

Tocmai am urmărit de mai multe ori un filmuleț în care un preot “sfințea” niște apă cu un picior de mort. Deasupra unui bazin cu apă a stors un burete peste piciorul putred, iar apoi s-au înghesuit sute de oameni pentru a-și umple bidoanele cu această “apă miraculoasă”.

Dragilor, sunt creștin până-n măduva oaselor și până-n străfundul sufletului meu, îl iubesc pe Hristos mai mult ca orice pe lumea aceasta, Scriptura este pasiunea mea cu care îmi petrec zilnic ore întregi în studiu. Cu rugăciune mă trezesc și cu rugăciune mă culc. Am fost botezat în credința ortodoxă, dar l-am găsit pe Hristos citind Scriptura și însoțindu-mă cu oameni care o tratează serios și o trăiesc, nu o au doar de pe buze și nu o știu doar din auzite.
Vreau să vă spun că ceea ce tocmai am văzut nu ține de creștinism. Este păgânism pur. Mă întreb, oare chiar toți preoții din România cred în așa ceva? Dacă toți sunt de acord înseamnă că suntem “infectați” cu o plămădeală care blochează adevărata credință cum grăsimea blochează arterele.
Dacă Hristos ar fi vrut să bem apă sfințită și ar fi sfințit-o vreun trup, atunci ne-ar fi lăsat trupul Său, dragilor. Ne-ar fi lăsat cu poruncă și acest obicei cum ne-a lăsat cu poruncă botezul cât și împărtășirea cu pâinea și rodul viței, simbolizând trupul și sângele Său.
Așadar, stați departe de astfel de obiceiuri, nu sunt creștinești. Dacă îmi spuneți că așa v-ați născut și așa veți muri, vreau să vă spun că veți muri într-o credință falsă, alterată de oameni si nemântuiți. Citiți Scripturile și veți descoperi acolo singura credință adevărată. Iar Hristos va fi singurul vostru mijlocitor!
Doamne ajută!
Tony Berbece

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.