După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 7 februarie 2019

Cristi Boariu 🔴 Mi-a fost clonată (copiată) pagina de Facebook în scop fraudulos...

Cineva din Nigeria (ABIDEMI SODOLAMU) mi-a clonat (copiat) pagina aceasta și dă cereri de prietenie și mesaje false despre cazuri false (femeie scăldată in acid din Africa, etc) persoanelor din lista mea de prieteni îndrumându-i să meargă la bancă și să trimita bani în anumite conturi. Vă rog să nu uitați că:
- niciodată nu cer bani de la nimeni în mod direct și individual (proiectele de ajutorare sunt afișate public uneori aici dar totdeauna pe www.mirosdecer.ro unde sunt prelucrate de secretariat, contabilitate etc pentru transparență și legalitate)
- nu abordez persoane pe facebook (sunt atât de ocupat încât cu greu răspund celor care îmi pun întrebări în mod direct în privat, sub nicio formă nu am timpul necesar de a intra în discuții inițiate de către mine)
- cel care scrie aceste mesaje le traduce cu google translate din engleză în română și veți observa multe nuanțe greșite și probleme de gramatică
- când cineva folosește identitatea mea uitați-va la pagina respectivă la câteva aspecte (de ex. numărul de followers (persoane care urmăresc aceasta pagină) aici e peste 27 000 de persoane, acest lucru nu se poate copia (dacă la el numărul e de 1 follower e deja bătător la ochi)

Puteți raporta acea persoană (care a copiat această pagina și poza mea) la Facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.