Revista Parents are un lunar de circa 2 milioane de exemplare iar articolele oferă, de obicei, informații științifice despre creșterea copiilor. Publicul țintă sunt femei între 18 și 35 de ani cu copii mici iar conținutul editorial este mai mult dedicat acestui grup, în ciuda numelui neutru. Datorită vechimii sale și a tirajului, cercetătorii folosesc adesea revista Parents ca să urmărească schimbări sociale și culturale de-alungul timpului. De aceea, prezența unui cuplu gay pe copertă este un moment semnificativ.
Progresiștii aplaudă noua „victorie”
Presa progresistă a lăudat publicația pentru decizia de a pune doi bărbați homosexuali pe copertă. În revistă este și un articol în care cei doi își povestesc relația, certurile, folosirea unei mame surogat pentru nașterea celor doi copii și experianța ca tineri părinți. Ambii au spus că au început să se certe mai mult după apariția copiilor și se gândeau serios dacă nu cumva și-au ruinat relația. Dar, până la urmă, au dat vina pe nesomn, nu pe micuți.
Conservatorii au lansat o petiție pro-familie
În paralel, presa conservatoare din Statele Unite, dar și mai multe organizații pro-familie s-au declarat revoltate deoarece un cuplu gay a apărut pe coperta influentei reviste. Grupul “One Million Moms”, ce are legături cu Asociația Familiilor Creștine Americane, a lansat o petiție împotriva Parents, acuzând revistă că glorifică familiile homosexuale. “Parents își folosește revista ca o platformă pentru promovarea unui stil de viață pro-homosexual. Chiar dacă familiile nu sunt abonate personal la această publicație, ar trebui să aibă grijă deoarece ar putea fi disponibile în sălile de așteptare ale cabinetelor medicale sau stomatologice, unde copiii ar putea vedea glorificarea părinților homosexuali” scrie în petiția semnată până acum de mii de oameni.
Familiile naturale, luate în derâdere de „ateul prietenos”
Progresiștii au reacționat la această reacție a grupurilor conservatoare. Au numit One Millions Moms “un grup care promovează ura” și “grup extremist”, deoarece se opune LGBT. Pagina “The Friendly Atheist” (Ateistul Prietenos, care are aproape 600.000 de followers pe Facebook), a scris “Dacă familia ta este traumatizată de această copertă, atunci ai o familie de rahat. E simplu. Atât de disperate au ajuns grupurile creștine care promovează ura. Găsesc orice pretext ca să se plângă în legătură cu cuplurile gay. Au pierdut la capitolul moralitate, au pierdut la capitolul iubire. Au pierdut la capitolul “e rău pentru copii”. Acum încearcă să protejeze bigoții din sălile de așteptare să nu vadă homosexuali fericiți”
Acest scandal vine după fiasco-ul reclamei de la Gillette, care promova o nouă “eră a masculinității”, dar care a fost aproape universal criticată.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.