După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 21 ianuarie 2019

Gillette promovează efeminarea bărbatului

Gillette, compania care produce unele dintre cele mai populare lame de ras pentru bărbați din lume, a reușit să-și jignească și să-și alieneze clienţii masculini, printr-o nouă campanie socială pe care a lansat-o.
Titlul acestei noi inițiative este “The best a man can be”, în traducere “Bărbatul Ideal” sau “Cel mai bun bărbat”. 
Pe scurt, Gillette vrea să “radă” caracterul bărbătesc, așa cum îl știm cu toții, din societatea noastră, astfel încât să poată apărea un bărbat nou, corect politic. Un fel de “om nou” a la Marx, dar creat de un aparat de ras cu șapte lame.

Marea companie a lamelor de bărbierit a preluat agenda haştagistă

Gillette e o companie specializată în produse de bărbierit, nu în activism social. Realizatorii spotului publicitar pleacă de la premiza că toți bărbații din prezent sunt niște violatori care încă nu și-au exteriorizat aceste impulsuri. Firma își acuză principalul grup de clienți că nu fac nimic pentru a preveni hărțuirile sexuale, agresiunea împotriva femeilor, că promovează violența în școli și că stau mereu cu berea în mână în jurul grătarului, fără să fie interesați de societatea din jur. Adică celebra zicală “bărbații e toți niște porci”, dar spusă mai în detaliu, astfel încât să fie bifate cât mai multe puncte de pe agenda progresismului.

Ieri, omul nou, azi noua eră a masculinităţii

Ce spune Gillette pe pagina dedicată acestei campanii: „Dacă dăm drumul la TV astăzi, ne vine ușor să credem că bărbații nu sunt pe cât de buni ar putea fi. Mulți se găsesc la o răscruce de drumuri, prinși între trecut și o nouă era a masculinității. Deși este clar că schimbarea este necesară, de unde și cum trebuie începută acea schimbare este mai puțin clar pentru cei mai mulți”.


„Băieții de azi sunt bărbații de mâine“, un mesaj de influenţare a copiilor cu agenda progresistă

„O nouă era a masculinității”? Ce ar trebui să fie asta? Gillette vine cu răspunsul câteva rânduri mai jos. “Este timpul să recunoaștem că brandurile, precum noi, joacă un rol important în influențarea culturii. Și ca o companie care încurajează bărbații să dea ce e mai bun din ei, avem responsabilitatea de a ne asigura că promovăm o variantă pozitivă, accesibilă, inclusivă și sănătoasă a ceea ce înseamnă să fii bărbat”. Dar stați, asta nu e tot. Frazele progresiste continuă: „De acum încolo, noi garantăm să contestăm activ stereotipurile și așteptările legate de ceea ce înseamnă să fii bărbat. Sloganul nostru trebuie să ne inspire să fim mai buni în fiecare zi și să creăm un nou standard pe care băieții să-l admire și pe care bărbații să-l atingă.”
Probabil cea mai periculoasă frază dintre toate este “Băieții de azi sunt bărbații de mâine”, deoarece compania arată că obiectivul său este influențarea copiilor astfel încât să devină bărbați după chipul și asemănarea corporației.
Continuarea pe www.romanialibera.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.