După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 30 decembrie 2018

Samy Tuțac 🔴 O evaluare la sfârșit de an...

Mai sunt câteva zile până la sfârșitul acestui an. Fiind ultimele zine din an, poate ar trebui să ne punem câteva întrebări și să medităm în liniște, fiecare în dreptul nostru...

Ce am facut în acest an 2018?
Ce realizări am? 
Câte reușite?
Câte bucurii?
Câte nemulțumiri?
Câte eșecuri?
Cât am păcătuit?
Cât de mult mi-am cerut iertare?
Cât de mult m-am pocăit?
Cât de mult am iertat pe semenul meu?
Am fost eu o binecuvântare pentru alții?
Cât de mult am bârfit, am cârtit, am mințit?
De câte ori am încurajat pe cineva?
Cât de mult iubesc cu adevarat pe cei din jurul meu?
Cât de mult m-am încrezut în oameni? Dar în Dumnezeu?
Am fost milos față de cei din jurul meu?
Cât de mult am dăruit?
Cât de mulțumitor sunt?

Poți adăuga și alte întrebări. Sinceritatea este esențială. Și încrederea în Dumnezeu. El încă oferă har...

Samy Tuțac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.