După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 5 iulie 2018

Paul Ghiţiu 🔴 Proiectul „Strategiei de educaţie parentală” nu a fost abandonat. ME derulează deja „CRED” un alt proiect de diversificare, multiculturalizare şi lgbtizare a societăţii româneşti

Profitând de agitația politică din jurul modificării Codurilor Penale, Ministerul Educației a constituit, discret, un grup de lucru cu misiunea de a relansa controversatul document care promovează diversitatea de gen. 
Federaţia Organizaţiilor Neguvernamentale pentru Copil (FONPC) pregăteşte o scrisoare deschisă adresată prim-ministrului Viorica Vasilica Dăncilă în care îi cere să sprijine adoptarea Strategiei Naţionale pentru Educaţie Parentală, care a fost retrasă din dezbaterea publică de către Ministerul Educaţiei Naţionale (MEN), după ce Evenimentul zilei a scris că promovează homosexualitatea.
„În scrisoarea dechisă explicăm că Strategia este perfectibilă. Dacă cineva nu este de acord cu anumite prevederi din proiectul pus în dezbatere nu are decât să vină să facă parte din grupul de lucru constituit la Ministerul Educaţiei. Noi avem deja educatori parentali, iar peste 20.000 de părinţi au participat la cursuri de educaţie parentală organizate de membrii noştri. Nu ne dorim să desfiinţăm familia tradiţională şi nici nu promovăm homosexualitatea. Noi promovăm diversitatea, culturală, etnică, religioasă etc. Gândiţi-vă numai câţi copii sunt victimele violenţei în familie şi câţi abandonează şcoala… Nu vrem să preluăm în Strategie altceva decât ce este scris în legislaţia românească”, ne-a declarat Daniela Maria Gheorghe, director executiv al FONPC.
În draftul care a fost trimis ONG-urilor componente ale Federaţiei, apare invitaţia adresată premierului: „Vă invităm, stimată Doamnă Prim-Ministru, să participați la cursurile de educație parentală, pe care membrii FONPC le organizează, și veți vedea că scopul nostru este acela de întări familia și a face cât mai mulți copii fericiți. Citez din cele afirmate de un copil de opt ani, după ce părinții lui au participat la unul dintre cursuri de educație parentală susținut în județul Vaslui: Părinții mei sunt mult mai calmi după ce merg la aceste cursuri, nu mai țipă la mine, au timp și pentru mine și nu mă mai bat”.
Deşi FONPC recunoaşte că Strategia este opera unor ONGuri în parteneriat cu UNICEF şi nu a MEN, în scrisoare este desemnat, în mod parşiv, ministerul ca fiind cel care a făcut demersuri şi a semnalat nevoia acestei Strategii, iar apogeul este atins când se spune: „De altfel, Programul de Guvernare 2017-2020 include o serie de măsuri ce fac referire la educația parentală”.
„CRED” un alt proiect al ME de „diversificare”, „multiculturalizare” şi lgbtizare a societăţii româneşti
În acelaşi timp cu bătălia dusă de ONG-urile pro „diversitate” pentru adoptarea Strategiei Naţionale pentru Educaţie Parentală , un alt proiect, numit „CRED”, contribuie, pe bani grei, la educaţia profesorilor în spirit progresist.
Lansat în noiembrie 2017 de fostul ministrul al educației, Liviu Marian Pop, proiectul strategic „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” (CRED) are, oficial, ca obiectiv abilitarea curriculară a 55.000 de cadre didactice din învățământul primar și gimnazial şi se va derula până în 2021, având un buget de aproximativ 42 milioane de euro.
Noile planuri-cadru
La începutul lunii mai, echipa CRED, condusă de Merima Petrovici, managerul proiectului, avea doar 15 oameni, cu toţii funcţionari publici. Lor li se vor alătura 160 de angajaţi: experţi în educaţie. Potrivit surselor Evenimentului zilei, experţii vor proveni în cea mai mare parte de la o federaţie a ONG-urilor specializate din educaţie, apropiată de promotorii „diversităţii” şi „corectitudinii politice”.
În această vară, 60 de profesori cu experienţă în formarea cadrelor didactice vor deveni „formatori de formatori”. Aceştia vor pregăti 900 de alţi profesori, care vor deveni, la rândul lor, formatori. Pentru patru ore pe zi, un expert ar putea ajunge să câştige până la 4.000 de lei net pe lună. Cele 55.000 de cadre didactice din învăţământul primar şi gimnazial vor fi „formate” pentru a preda în conformitate cu noile planuri-cadru. În metodologia de selecţie a experţilor din echipa de implementare a proiectului se spune că „proiectul CRED îşi propune în mod special promovarea abordărilor integrate (în sensul realizării conexiunilor cu viaţa reală) şi inovatoare ale noului cadru curricular”.
„Accentul pe diversitate și pe acceptarea și valorizarea acesteia”

Despre acest nou cadru curricular, Evenimentul zilei atrăgea atenţia în octombrie anul trecut că a fost elaborat în spiritul „corectitudinii politice”. Spre exemplu în Programa pentru istoria de clasa a V-a stă scris :„În ciclul gimnazial (disciplina istorie – n.red.) își asumă să stimuleze asumarea multiculturalității și a perspectivelor multiple”, dar și „formarea unor mecanisme intelectuale care să prevină apariția de stereotipii, să combată discriminarea și xenofobia”.
Toate bune și frumoase neam spus, asta este, experții noștri au făcut un manual ideologizat, conform cu ceea ce progresiștii numesc și cultivă: „corectitudinea politică”. Citind mai departe în programă a devenit clar că nu ne-am înșelat: „La nivelul elementelor atitudinal-valorice, accentul este pus pe diversitate (culturală, socială, politică, de gen etc) și pe acceptarea și valorizarea pozitivă a acesteia.
Diversitatea definește lumea contemporană, iar înțelegerea , acceptarea și valorizarea diferențe lor sunt fundamentale pentru dobândirea competențelor sociale și de comunicare, cu un rol semnificativ în evoluția ulterioară a elevilor. O parte din conținuturile propuse răspund direct acestei zone de interes prin abordarea unor teme controversate și sensibile”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.