După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 15 iunie 2018

Nici McDonald's nu suportă CRUCEA. În reclamele pentru Cupa Mondială din Rusia, concernul american a eliminat crucile de pe celebra Catedrală Sfântul Vasile din Moscova

Gigantul din industria alimentară McDonald's a realizat postere de prezentare a Cupei Mondiale din Rusia din care a eliminat crucile monumentelor reprezentate în imagini, scrie ActiveNews.ro.
Astfel, celebra catedrală ortodoxă Sfântul Vasile, unul dintre simbolurile Moscovei, a fost portretizată de McDonald's fără crucile de pe turle. Într-o altă imagine, locul bisericilor a fost luat de niște cornete de înghețată.

Imaginile au fost realizate de agenția braziliană DPZ&T, iar McDonald's este „restaurantul oficial al Cupei Mondiale”, fiind partener oficial al FIFA, informează Designtaxi.

Retailerul german Lidl a stârnit o furtună în Europa după ce a eliminat crucile de pe cupolele albastre ale unor biserici prezente pe ambalajele unui iaurt grecesc. 

În urma protestelor vehemente ale cetățenilor și ale Bisericii, Lidl a anunțat că va îndrepta eroarea și va repune crucea pe respectivele ambalaje.

Tot Lidl a eliminat crucea de pe afișele care prezentau un simbol al orașului italian Dolceaqua. În urma protestelor italienilor, cei de la Lidl au afirmat că a fost doar o eroare și nu o strategie de marketing.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.