După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 8 iulie 2020

Matei Dobrovie 🔴 Adevărul despre cazul Smicală sau despre cum populismul naşte monştri


Este absolut mizerabil să profiţi de o dramă a unei mame căreia i-au fost luaţi copiii, cu un cinism de nedescris şi un populism abject, dându-i speranţa că o ajuţi când de fapt nu urmăreşti decât să-ţi faci imagine pe seama ei. Din păcate acest lucru s-a întâmplat şi a fost dus dincolo de orice limită astfel încât nu mai pot să tac pentru că românii trebuie să ştie.

Am preluat cazul Smicală de la fosta comisie pentru Comunităţile de români din afara ţării la începutul mandatului în decembrie 2016-ianuarie 2017. Am cerut atunci ca toate solicitările legate de astfel de cazuri primite la Comisie şi toate demersurile făcute pentru a-i ajuta să-mi fie transmise.

Colegii de comisie nu s-au arătat interesaţi de susţinerea Cameliei Smicală şi a Andreei Sutton Brădeanu, pe motiv că nu au ce face. Am intrat în contact cu doamna Camelia Smicală Jalaskoski şi i-am cerut să-mi trimită mai multe documente – deciziile de luare în plasament a copiilor, hotărârile diferitelor instanţe, să-mi spună demersurile făcute de Ambasada României în Finlanda pentru a o susţine şi am primit mai multe documente în finlandeză. Neputând să le descifrez, am căutat o româncă vorbitoare de finlandeză din Finlanda care să-mi traducă şi rezume partial conţinutul acestora.

În paranteză fie spus, am aflat cu această ocazie că în Ambasada României la Helsinki nu există niciun vorbitor de finlandeză, iar serviciile de traducere/translaţie sunt foarte scumpe. 

Continuarea pe www.adevarul.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.