După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 30 martie 2020

Rodica Volintiru 🔴 O zi mai bună! Azi am putut să-mi beau cafeaua. De când m-am îmbolnăvit unul dintre simptome a fost că mi-am pierdut şi gustul şi mirosul...



O ZI MAI BUNA!

Vreau sa multumesc Domnului si tuturor celor care se roaga pentru mine. Harul si Bunatatea Domnului Isus ma intareste zilnic. Azi am putut sa-mi beau cafeaua mea preferata facuta de mine; capucino cu spuma si scortisoare deasupra si indulcita cu miere.

Pana acum, nu avea nici un gust, si nu am putut sa beau. De cand m-am imbolnavit unul dintre simptome a fost ca mi-am pierdut si gustul si mirosul 80%. Acum am inceput sa mananc cate putin si parca are gust.

Multumesc surorilor si prietenelor scumpe care ne aduce mancare la usa si apoi pleaca repede. Mi-e asa de greu ca nu le pot imbratisa, dar ii multumesc Domnului care ne poarta de grija si in aceasta privinta.

Plang cand vad cata nevoie este in aceste vremuri de ajutor in orice directie. De aceea, sa ne interesam, cine are nevoie de rugaciunea noastra, de o mancare calda, de a le cumpara strictul necesar, sau de banutul nostru. Acum sa punem in practica ceea ce am auzit sau am spus altora.

E MAI FERICE SA DAI DECAT SA PRIMESTI!
Cerul noteaza tot ce se face si va rasplati fiecaruia dupa faptele lui.
Sa cautati batranii singuri care nu mai pot iesi afara si nici nu au bani, cautati familiile cu copii multi.
Cautati pe cei bolnavi, sau izolati, fie nepocaiti, ca sa vada iubirea Domnului Isus prin viata noastra.
Acum putem face evanghelizare de la om la om insotite de faptele bune pregatite de Domnul mai dinainte ca sa umblam in ele.
Si eu sa stiti ca ma rog zilnic pentru voi totii, ca DOMNUL SA VA POARTE IN CARUL SAU DE BIRUINTA SI DE PROTECTIE, si sa NU aveti parte de acest virus, pentru ca NU este usor deloc...

ESTE PUTERE ÎN SANGELE LUI ISUS!


Domnul mi-a vorbit din nou despre puterea sângelui Său. Si am simțit ca să scriu aceste rugăciuni pe care trebuie sa le folosim în rugăciunile noastre.
“Tatăl meu ceresc, în Numele și autoritatea Domnului Isus, eu cer, invoc Sângele lui Isus peste trupul, sufletul si duhul meu.
Invoc sângele lui Isus împotriva oricărui virus, oricarui demon care ar încerca ca să vină împotriva mea.
Cer sângele lui Isus împotriva oricărui om rău sau cu intenții rele care ar putea veni împotriva mea sau a familiei mele.
Cer sângele Lui Isus împotriva oricărui plan al celui rău, accidente sau catastrofe care ar putea veni împotriva mea și a familiei mele.
Cer sângele Domnului Isus împotriva oricărei boli, viruși, neputințe, dureri care ar putea veni împoriva mea sau a familiei mele.
Tată ceresc, acum am totala încredințare că sângele Domnului Isus mă va proteja în întregime, de orice rău, de orice atac, de orice plan al celui rău.
Cred din toată inima căci este mare putere în Sângele Lui Isus.
Îti mulțumesc Tată, îți multumesc Doamne Isuse de puterea, eliberarea și proctecția pe care mi-o dai prin Sângele Tău sfânt și curat.Amin!”
Suntem conștienți că avem un rău vrăjmaș, de aceea să ne întărim credința în puterea Sângelui lui Isus, și să ne rugăm cu el în toate amănuntele. Aceste rugăciuni, nu trebuiesc spuse ca o poezie, ci trebuie să reflectezi asupra înțelesului și puterii care este în sângele Domnului Isus. Tu trebuie să ai o relație curată și plină de dragoste cu Mântuitorul care și-a vărsat sângele în chinuri mari, ca astăzi tu să trăiești, să fi iertat, și să îl poți folosi pentru protecția și binecuvântarea ta.
Oricine și oricând putem veni sub atacurile celui rău. De aceea trebuie să fim conștienți de puterea rugăciunii, când cerem sângele Domnului Isus, peste noi și situațiile prin care trecem.Aceasta cere multă veghere, o viață curată și plină de lumina și puterea Cuvântului Sfânt.
Să cerem sângele Domnului Isus peste mașina noastră, căci ne va proteja de accidente, de hoți, de pană, de radar, etc.
Cerând sângele Domnului Isus peste finanțele noastre, ne va proteja de orice înșelătorie, care încearcă să ne fure într-un fel sau altul.
În același timp avem dreptul ca să cerem înapoi de șapte ori, ceea ce ni s-a furat prin minciună și înșelăciunea oamenilor conduși de cel rău.
Să cerem sângele Domnului peste casa noastră, locurile de muncă, ca să ne protejeze de foc, hoți, catastrofe naturale, etc.
Să cerem sângele Domnului peste copiii noștri ca să fie protejați de păcate, accidente, boli, influențe negative, abuzuri sexuale, etc.
Să cerem protecția sângelui Isus peste mintea și inima noastră, peste planurile noastre, peste sentimentele noastre, ca să fim păziți și ocrotiți, știind că avem un rău vrăjmaș care urlă ca un leu și caută pe cine să înghită.
Să avem totala încredințare că Domnul Isus este cu noi, este de partea noastră, și semnul sângelui, îl va face pe cel rău să plece, ca și îngerul nimicitor când a venit ca să omoare pe întâiul născut , din vremea lui Moise și Faraon.
Este putere în Sângele lui Isus, să declarăm aceasta în fiecare zi.
Este indicat, ca sa luam cina in fiecare zi cu reverenta, credinta si bucurie.

Rodica Volintiru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.