După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 14 decembrie 2018

Flagelul LGBT atinge și alte branduri de vestimentație: H&M lansează o colecție „care nu va mai ține cont de gen”

Retailerul suedez H&M va lansa, în parteneriat cu Eytys, o colecție unisex de încălțăminte și piese vestimentare pentru adulți și copii, cele două branduri punând accent pe faptul că, în ultimii ani, liniile de demarcație dintre sexe sunt tot mai șterse, informează Ziarul Financiar.
„Cu această colaborare ne dorim să prezentăm clientului H&M filozofia noastră, compusă din piese funcționale care nu țin cont de gen. Colecția este despre proporții, conturând siluete unisex distincte, marcate de lejeritate și  design voluminos. Ideea Eytys este aceea a unui look  emblematic, menit să inspire integritate, atitudine și încredere”, spune Max Schiller, director de creație Eytys. 

Totodată, reprezentanții H&M precizează că „piesele vestimentare au siluete neutre, fără a putea fi făcută diferența dintre cele pentru femei și cele pentru barbați”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.