După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 8 octombrie 2018

Cătălin Vasile 🔴 O zi a mulțumirii

Stimaţi prieteni,
După aproape 3 ani de implicare în Coaliția pentru Familie ca parte a comitetului de coordonare și împreună cu echipa Prodocens Media doresc să-I mulțumesc Lui Dumnezeu pentru oportunitatea pe care mi-a oferit-o, aceea de a mă implica și lucra în mod activ în acest demers de apărare a familiei in România alături de o echipă extraordinară.

Mulțumesc colegilor din comitetul de coordonare pentru dragostea și jertfa lor în a duce la final inițiativa de revizuire a constituției în ceea ce privește definiția căsătoriei.

Mulțumesc colegilor din fiecare comitet județean, preoților, pastorilor și mai ales voluntarilor care s-au implicat până în ultima clipă dar și celor care s-au rugat pentru noi. Am fost amenințați noi și copiii noștri, blestemați și umiliți dar am simțit din plin protecția Lui Dumnezeu care ne-a întărit și ne-a ajutat să rămânem în picioare.
Mulțumesc tuturor cetățenilor români care au votat și care ne-au arătat că acest popor încă mai are speranță. În mod deosebit mă aplec în față românilor din diaspora care ne-au dat o lecție celor de acasă, o lecție de asumare a identității creștine și de responsabilitate cetățenească.
Mulțumesc echipei mele, Prodocens media, tineri care au lucrat din plin în toți acești 3 ani pentru a mediatiza această inițiativa. Au fost zeci de ore de transmisiuni live, sute de postere, zeci de clipuri video și multe altele.
Am lăsat la final mulțumirea către familia mea, Angelica,soția mea și fetița noastră Cătălina-Estera, care au înțeles că ceea ce fac merită tot efortul și susținerea și au slujit împreună cu mine deși mi-au simțit de multe ori lipsa.

Sunt multe de spus dar mai ales de făcut de acum încolo.Indiferent de rezultatul obținut nu regret nici o secundă și nici o resursă pe care am pus-o la dispoziția acestui demers. A meritat tot ce am făcut și îmi pare rău că nu am putut mobiliza ṣi pe alţii să se alăture de noi.
Acum la final, singurul lucru pe care îl promit că-l voi face de acum încolo este că voi rămâne așa cum m-ați cunoscut, un creștin combatant care lupta în linia întâi, indiferent de prețul plătit. Continui să mă rog Lui Dumnezeu să mă ajute să mă pun la dispoziția Lui cu tot ce sunt și cu tot ce am.
Va iubesc în Hristos!
Cătălin Vasile, Prodocens Media

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.