După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 9 februarie 2015

☉ Conferință pentru familii cu Nelu Poenar la Biserica Creștină după Evanghelie Sion Viena


Pastor Titus Colţea la Biserica Baptistă Stânca Timişoara

Sursa: AICI

Pastor Petru Lascău - Toronto Blessing: Rădăcinile – Mișcarea The Latter Rain (Ploaia Târzie)

Vezi și:


Prin mijlocul anilor 1940, entuziasmul și focul aprins la Azusa Street din Los Angeles, leagănul mișcării penticostale, s-a stins și oamenii au început să caute noi mișcări ale Duhului lui Dumnezeu. Se căutau semne și minuni.

Mișcarea Ploaia Târzie a început la orfelinatul și școala Sharon din North Battleford, Saskatchewan, din Canada, ca rezultatul scânteii de trezire de aici între mai mulți penticostali. Mișcarea s-a caracterizat prin multe mărturisiri de vindecări și alte manifestări miraculoase, în contrast cu decada descrisă de mulți penticostali ca o vreme de uscăciune spirituală și o lipsă a prezenței lui Dumnezeu din biserici. Adepții noii mișcări subscriau la venirea iminentă și premilenistă a Mântuitorului, precedată de o revărsare a Duhului Sfânt, în conformitate cu profeția lui Ioel care făgăduia „poaie târzie” (Ioel 2:28). Această ploaie era interpretată ca o profeție dublă din ziua Cincizecimii, din Faptele Apostolilor 2, care trebuia să se petreacă din nou, la fel ca la început înaintea venirii a doua oară a Domnului Isus Christos.

Mișcarea punea accentul pe darurile Duhului Sfânt, care trebuiau primite prin punerea mâinilor și nu prin „tarrying” (așteptare – sau ceea ce numim noi „stăruință”), „metoda” cea mai răspândită de a primi Duhul Sfânt în anii precedenți acestei treziri. Mișcarea a devenit, în paralel cu mișcarea vindecărilor divine, un component principal al trezirii de după al doilea război mondial. Cu toate că impcatul acestei treziri n-a fost la fel de mare cu cel din Azusa Street din 1906, el a vut multe puncte comune cu el și a continuat să exercite o influență deosebită asupra mișcării penticostale mondiale și mai ales să pregătească terenul mișcării charismatice din anii 60 și 70.

O influență deosebită asupra mișcării au avut-o: William M. Branham care a subliniat rolul punerii mâinilor și a vindecărilor; Franklin Hall, care punea accentul pe post și rugăciune. Ca formă de guvernare a bisericii s-a adoptat modelul Assemblies of God, care punea accentul pe autonomia bisericii locale. Ca filozofie a lucrării s-a împrumutat termenul de „lucruri noi” din Isaia 43:19.14

William Branham s-a prezentat ca profetul Ilie trimis acestei mișcări. Pe lângă aderarea la cele mai multe din crezurile lui Branham, mișcarea Ploii Târzii are următoarele doctrine particulare:

– Teologia „descoperirii fiilor lui Dumnezeu”, o extrapolare a textului biblic din Romani 8:19. Doctrina spune că acei care au primit „ungerea” (Duhul Sfânt) sunt deja descoperiți, ori „s-au manifestat deja” ca și copii ai lui Dumnezeu, au primit deja trupuri slăvite, sunt sau vor fi desăvârșiți în orice formă înaintea venirii lui Christos și vor deveni „dumnezei” în depline drepturi.

– Creștinii trebuie să cucerească și să domine lumea înaintea revenirii lui Isus (Dominion Theology). Ca mileniul să poată începe, creștinii trebuie să domine lumea. Răpirea care va veni nu este altceva decât râpirea celor răi din lume (a bisericilor confesionale). Prezența lui Christos nu este necesară în timpul miei de ani deoarece Biserica esta Trupul lui Christos, și deci Biserica este tot ceea ce are și este Christos.

– Mișcarea își propune să-i înlocuiască pe „penticostalii apostați”, pentru că ei l-au exclus pe Branham și mișcarea Ploii Târzii din sânul lor.

– Mișcarea vrea să restaureze cele cinci slujbe menționate de Pavel în Efeseni 4:11, în special slujba de apostol și profet. Branham a fost prezentat ca profetul Ilie menționat de cartea lui Maleahi.

Iată câteva nume asociate cu această mișcare: Oral Roberts, Paul Cain, William Branham, Bill Britton, George Warnock, Franklin Hall, Hohn Robert Stevens, Hatwin Bratohers, Sam Fife, Myrtle și James Beall, Earl Paulk și alții.

Articol preluat cu permisiunea autorului de aici: www.lascaupetru.wordpress.com

Vezi şi ultimele noutăţi în pagina

Concert Profides la Crystal Palace Ballrooms București


NOUTĂȚI Tipografia Credo - semne de carte, postere, felicitări 1 și 8 Martie


Vladimir Pustan - De ce îngăduie Dumnezeu răul? (8 Februarie 2015)

Vezi şi ultimele noutăţi în pagina
Vladimir Pustan

Luigi Miţoi la Biserica Penticostală Română Elim Roquetas de Mar, Spania

Sursa: AICI

Evanghelizare la Biserica Penticostală Gosen Timișoara

Biserica Penticostala Gosen Timisoara

Evanghelizare la Biserica Baptistă Providenţa Oradea


Samy Tuţac - Cine sunt și ce cred baptiștii

Nu am cerut și nu vom cere de la nimeni altceva decât să respecte și pentru baptiști libertatea de conștiință, ca fiecare să fie liber să creadă și să se închine lui Dumnezeu după propiile convingeri.                                                              (Alexa Popovici)

Mișcarea Baptistă are un fundament istoric și a început pe fondul Reformei aducătoare de mari prefaceri, atât în plan politic, cât și în plan spiritual. Numele de Baptiști le-a fost dat în batjocoră datorită refuzului lor de a-și boteza copiii și din cauza insistenței lor cu privire la aplicarea botezului doar celor credincioși. Ei preferau numele de frați, dar opozanții lor i-au numit baptiști. În cea mai veche mărturisire de credință a baptiștilor din Anglia, cea din 1644 ei s-au numit: acele biserici care în mod comun (cu toate că în mod fals) sunt numite anabaptise. În mărturisirea de credință din 1688, bisericile baptise sunt numite: congregații de creștini botezați pe mărturisirea credinței lor. După aceea a fost folosită numai denumirea de baptiști.€™ 

 UNDE ȘI CÂND AU APĂRUT BAPTIȘTII

Spre deosebire de alte mișcări de trezire religioasă, mișcarea baptistă nu își poate identifica un precursor unic, un întemeietor, asemenea lui M.Luther, Zwingli, J.Calvin sau J.Wesley. Din această cauză există mai multe teorii cu privire la apariția baptiștilor. Una dintre teorii susține că baptiștii se trag direct sau indirect din anabaptiști, aripa radicală a Reformei Protestante din secolul al XVI lea. Deși n-au preluat în întregime doctrinele teologiei anabaptise, baptiștii sec. XVII au continuat cu siguranță teologia bisericii credincioșilor care au primit botezul doar ca urmare a unei mărturisiri personale a credinței în Isus Cristos, a preoției celor din bănci și a libertății religiei scoasă de sub controlul statului și reașezată sub autoritatea unică a conștiinței.

O altă teoria susține că baptiștii de astăzi se trag din separatiștii eglezi exilați sub persecuție în Olanda, la Amserdam. Acești purtani separatiști au ajuns la convingerea că Biserica Angliei nu este capabilă să se întoarcă la credința și practică creștină adevărată. Ei au decis că este mai bine ca cei care cred Biblia să se separe de viață Bisericii oficiale. Astfel, mișcarea baptista este definită peste tot că o dorință de separare a celor ce vor să se întoarcă la învățătura Noului Testament de Bisericiile tradiționale, anchilozate în forme și datini omenești.

Lazăr Gog - Perspectiva profetică 2015

Vezi şi ultimele noutăţi în pagina
Lazăr Gog