După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 11 august 2014

Florin Ianovici - Privește liniștit!


Iov 37:14 "Iov, ia aminte la aceste lucruri! Priveşte liniştit minunile lui Dumnezeu!"

Acum 4 săptămâni priveam analizele medicale cu un diagnostic devastator ale unui suflet pe care îl iubesc. Am rămas fără grai și cu o mare durere în inimă.

După un moment de șoc în care simți cum se scurge puterea din mine, m-am ridicat cu hotărârea de a mă ruga și posti pentru vindecare. Zi de zi am dus o luptă aprigă cu îndoiala, cu neputința și tulburarea pe care o aduce necazul. Prietenii credincioși mi-au fost aproape.

Nimeni și nimic nu poate determina ajutorul lui Dumnezeu. El este Suveran și face ce vrea. Mila Sa se îndreaptă încotro vrea El.

Vineri seara am privit analizele medicale cu un diagnostic uimitor ale unui suflet pe care îl iubesc. Nu mai era nicio urmă de boală. Am rămas fără grai iar bucuria sufletului nu poate fi descrisă. Nu există cuvinte potrivite pentru recunoștința pe care o simt pentru Dumnezeu.

Știu că mulți dintre dumneavostră treceți prin mari necazuri și greutățile sunt peste măsură. Nu dați înapoi din a sluji și iubi pe Dumnezeu și rămâneți credincioși în ziua încercării, chiar dacă ziua s-a transformat în zile…! 

Priviți în liniște spre Dumnezeul care lucrează prin minuni!
Florin Ianovici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.