După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 9 iulie 2014

Pastorul Daniel Brânzei răspunde acuzațiilor

"Ha, ha, Ha! Cred că în România se suferă grozav de o nouă maladie: conspiraționismul (sau conspiraționalismul?). Eu am citit postul amintit mai sus în biserică, pentru ca să se poată bucura de el toți cei ce s-au rugat pentru mister C, atunci când a venit pe la noi. Singura legătură pe care o am cu CFR-ul este aceia de la Căile Ferate Române … sau, mă rog, cu Rapidul.
Ha, ha, ha! Iertați-mă, dar nu mă pot opri din râs. Dacă vă luați chiar în serios cu ceea ce ați scris unii mai sus, voi începe să scriu doar în limba engleză. Înseamnă că România este dincolo de orice speranță de ,,normalitate“.
Marinel, sper că există o mare doză de umor voluntar și de ironie în ceea ce spui că bănuiești. Altfel este o întreagă tevatură care seamănă ca două picături de apă cu ,,Conu Leonida față în față cu reacțiunea“ sau cu acel explicativ de final: ,,E lăsata, secule!“ România este o țară uitată de lume de la marginea civilizației. Chiar crezi că se merită ca ,,cineva“ să aloce resurse și personal pentru distrugerea ei? Mai este ceva de distrus? Mai sunt doi oameni care să gândească și să acționeze la fel. Mai este cineva care să aprecieze sincer ceva în România?
Răzvan, regret părerile bune despre mine pe care nu le-am validat și pentru care m-am retras din dialog. Se vede că nu am nici o șansă să revin. Domnul cunoaște inima fiecăruia dintre noi.
Cu ceilalți nu vreau să intru în dialog. M-au încercat un timp pe blog și, vorba lui nenea Richard când era bolnav la pat, le-am spus că nu sunt acasă.
… Și totuși, mai lăsați-mă o dată să râd cu poftă … Bine a zis cine a zis: ,,Lumea e simplă pentru oamenii simplii și complicată doar pentru ceilalți“
Pentru documentare: cunosc familia Mocanu de când eram pe la Bacău, păstor fără recunoaștere la o adunare fără recunoaștere. S-a botezat când eram eu acolo. O familie respectabilă și acolo și în USA. Clement a luat-o prea sus și așteptăm (familia lui și cu mine) să revină le cele smerite și să se gândească la mântuirea sufletului. A fugit din România ascuns într-un transport de la fabrica de confecții. L-am sponsorat din Italia unde a ajuns mai mult mort decât viu. Un om foarte harnic și priceput, ca toți ceilalți din familie. A ajuns foarte repede unul din cei mai căutați contractori din aria San Francisco. El i-a făcut casa lui Irinel și tot el ne-a plătit sejurul la hotelul din Tahoe Lake.
Toate acestea au o explicație prozaică, fără organizații secrete și fără legături obscure cu rețele comuniste și masonice.
Lăsați-mă să fiu ceea ce sunt: un neînsemnat român pribeag prin America și dornic să-i călăuzească spre cer pe cei din jur. Nu mă băgați în nu știu ce combinații malefice mondiale sau cel puțin … transatlantice.
Lucrarea mea la Christian Aid for Romania m-a pus în postura unui om de legătură cu cei de acolo. Atât. Alții au făcut mult mai mult și mult mai bine pe această relație. Osteneala lor, a lui Silvia Tărniceriu, a lui Viorel Clintoc, a lui Elena și Cornel Mârza, a lui Viorel Ursache din București, a lui Cristian Bădeliță și a tuturor celor de la Suceava nu va putea fi răsplătită decât de Dumnezeu ,,în ziua aceea“. Eu doar am ținut locul fratelui Petru Popovici care m-a rugat să fac parte din bordul lui Christian Aid pentru că dânsul era prea bătrân și prea ocupat ca să le facă pe toate. După câte aud, s-ar putea ca mister C să fie botezat de fratele Vasile Taloș. Sper să nu-l băgați și pe el sub lentila bănuielilor voastre obsesive.
Ha, ha, ha! Îmi este foarte greu să mă opresc din râs. După ce termin de scris am să mă duc să mă uit în oglindă ca să văd și eu cum arăt de am putut să fiu bănuit că aș fi o persoană așa de importantă, cu legături … care se leagă … și care leagă. Doamne, iartă-mă că glumesc cu seriozitatea voastră.
Și eu scriu cărți, dar n-am crezut că, dialogând cu voi, intru într-un roman polițist, plin de fantezie și cu tente științifico-fantastice. Credeți ce vreți, dacă ceea ce credeți vă face să vă simțiți mai bine, mai importanți și să aveți o părere mai bună despre voi, arbitrii tuturor celor ce se petrec sub soare și judecători care s-au deslănțuit înainte de … Judecată. Probabil că batjocorind pe unii din cei mari, vă credeți cel puțin la nivelul lor. Este și aceasta o refulare psihologică a celor nerealizați. Eu vorbesc de jos, din smerenie, când amintesc de Rick Warren, de John MacArthur și de alți lideri din lucrarea lui Dumnezeu de aici.
Vă las o temă de meditație: România nu are nevoie să fie atacată și coruptă din exterior. Cel mai mare pericol care o paște este acesta: să fie lăsată pe mâna … românilor (vezi și alegerile prezidențiale care vor veni …). 
Doamne ajută!”
- DANIEL BRÂNZEI, PASTOR ROMÂN DIN CALIFORNIA.
Sursa: AICI
Vezi și articolul:

Daniel Brânzei: Mister „C” se botează !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.